|
|||||||
| Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
HybridsykkelOpplys meg en eller annen, please. |
|
|
|
#2 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HybridsykkelHybridsykler har større hjul, smalere og mindre mønstrete dekk, begge faktorene gjør at de triller bedre på asfalt. Rammene er som regel også enklere.
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: HybridsykkelKommer til å bruke den mest på asfalt, men også litt på grus. Har ikke tenkt meg ut i bushen, så da er sikkert hybrid det beste? |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: HybridsykkelTænk ju |
|
|
|
#7 |
|
Einsam
|
Sv: HybridsykkelJeg har hybrid, og er i grunnen ikke fornøyd.. Regnet med det skulle bli like mye på asfalt som grus, men den fungerer ikke like godt på grusen, det føles ganske så tungt i forhold til gamlesykkelen, så jeg vurderer å bytte den ut. Nå har jeg vært godt vant med en bra offroad tidligere da, så det spørs om jeg må se om jeg får tak i noe annet. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Pauset
|
Sv: HybridsykkelEn hybrid er jo en kryssning av en racersykkel og en offroad. Så det er jo en treningssykkel. Om man skal trene i terreng så burde man ha en offroad. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: HybridsykkelHar ikke tenkt meg Birken jeg altså, det får være grenser for selvpining. |
|
|
|
#12 |
|
Pauset
|
Sv: Hybridsykkel
Hybriden er jo nettopp laget for langkjøring, trening og asfalt. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pauset
|
Da burde man helt klart ha en MBT. Men som en sykkel som i hovedsak skal brukes på asfalt, så vil man mye lettere få opp tempo med en hybrid. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HybridsykkelJeg simpelthen eeeeeeelsker hybriden min og digger at jeg triller fra flesteparten
|
|
|
#15 |
|
Einsam
|
Grunnen til at jeg valgte hybrid nå, er at vi må sykle en del kilometer PÅ grusvei, for å komme TIL asfaltvei. Jeg vet at man bruker MBT på grusvei og i skogen, men jeg trodde faktisk hybriden skulle fungere bedre på grus enn det den faktisk gjør. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: HybridsykkelSå var det store spørsmålet: Hvor kjøper jeg en billig og god hybridsykkel? |
|
|
|
#18 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: HybridsykkelSom sagt - sjekk ut Coop Obs. Har hatt min i 3 år nå og sykler mye i sommerhalvåret. har også hatt den på to ferieturer og den holde fortsatt god stand.
|
|
|
#19 |
|
Einsam
|
Kanskje jeg skal ha en annen sykkel stå fast nede ved hovedveien, så kan jeg bruke en annen sykkel ned dit?
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Sv: HybridsykkelDet er ca 50 mil til nærmeste OBS her desverre |
|