Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Shamus barnetøy

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-08, 00:05   #261
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shamus barnetøy

Den var superfin!

Gammel 14-05-08, 00:06   #262
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Bukse sydd som en byttehandel mot .no domenet. Genialt bytte!

"Sommersnø"

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv  
Gammel 14-05-08, 08:07   #263
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Fikk vesken i går Shamu.
Den var dritfin Takk.

Gammel 14-05-08, 09:57   #264
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Så flott Barbalala!!!
Håper du får mye glede av den!

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 14-05-08, 10:54   #265
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Pippibuksen er allerede vasket en gang, og skal på igjen i morgen når den er tørr. Snuppa digger den, og snubler nesten når hun går fordi hun må se på den.

Vi er veldig fornøyde

Gammel 14-05-08, 10:56   #266
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Så stilig bukse

Gammel 14-05-08, 11:05   #267
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pamina, her.

Pippibuksen er allerede vasket en gang, og skal på igjen i morgen når den er tørr. Snuppa digger den, og snubler nesten når hun går fordi hun må se på den.

Vi er veldig fornøyde

Så genialt da!!! Syns jeg ser henne!
Ingenting er så moro som å lage klær som faktisk ungene elsker!
Takk for en så flott tilbakemelding, nå ble jeg GLAD!!

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 14-05-08, 11:05   #268
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Så stilig bukse

Tusen takk!

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 20-05-08, 22:07   #269
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

"Tvillingtrøbbel"
Dette settet er sydd til ett tvillingpar på 3 år, en gutt og
en jente.
Stoffet brukte mammaen som gardiner da hun var liten.
Det er forreten noe av det fineste vintage barnestoff jeg noen gang har sett, så jeg er superfornøyd med dette settet og gleder meg til å se det på de søte små.

"Sun is Shining"
Jeg har eksperimentert litt med buksemønsteret mitt og laget en ny gøy vri.
Har delt buksa ved knærne og kombinert hovedstoffet med ett matchende stoff.
I tillegg til en annen farge ribb, blir det nå alt i alt en rimelig fargesprek bukse

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 20-05-08, 22:27   #270
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh.

Gammel 21-05-08, 01:20   #271
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Dæsken!!

Gammel 21-05-08, 08:10   #272
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Så freshe fine farger Shamu.

Gammel 21-05-08, 10:12   #273
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Jeg glemte helt å legge inn kjolen også.
Denne ble jeg veldig fornøyd med selv. Første gang jeg deler forstykket i to. Ble en gøy effekt. Ikke akkurat nyskapende, men nyskapende for meg.. hehe..
Noe gammelt og noe nytt i materialene.
Strørrelse 2 år.

"Bringebærsjokolade"

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 21-05-08, 10:36   #274
Tante Grønn
Alltid motsatt

Tante Grønn sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Tante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populærTante Grønn er populær
Standard

Nydelig kjole altså!

Gammel 21-05-08, 11:22   #275
LilleRosin

LilleRosin sin avatar

Standard

Sukk og stønn.
Jeg er grønn.
Av misunnelse.

Du - når du syr på skråbånd - fester du dem først med knappenåler?

Gammel 21-05-08, 11:48   #276
Shamu
På opplading

Shamu sin avatar

Standard

Tusen takk for ros!

Lillerosin - Nei, jeg fester dem ikke med nåler. Jeg syr skråbåndet i en engang. Bretter rundt kanten og syr 3-4 cm om gangen bare for å hele tiden holde det på plass.
For meg blir det mye finere på denne måten enn å sy det slik man skal gjøre det, altså først rette mot rette, brette over og så en ny søm rundt.
Har forresten funnet ut at veldig mange gjør det på denne "feil" måten, så jeg er ikke alene om å jukse. hehe..

Shamu er ikke aktiv  
Gammel 21-05-08, 11:56   #277
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Shamus barnetøy

Åh så fint!
Den kjolen hadde min lille elsket altså, men den er jo altfor liten

Aminta er ikke aktiv  
Gammel 21-05-08, 12:05   #278
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er bare så imponert at jeg ikke har ord. Du har laget utrolig mye flott

Pelikan er ikke aktiv  
Gammel 21-05-08, 13:15   #279
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Åh, for ein nydeleg kjole!

Olvina er ikke aktiv  
Gammel 21-05-08, 14:09   #280
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Åh, den var fantastisk!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:06.