|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva trenger en 1 åring til barnehagen?Her nærmer det seg snart 1 års dag og vi tenkte at vi kan ønske oss barnehageutstyr sånn at han har det han trenger til høsten. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva trenger en 1 åring til barnehagen?* Berghans barnehagesekk
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Sv: Hva trenger en 1 åring til barnehagen?Han har vist Berghans sekk og skintøffler og See kai run sandaler og. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva trenger en 1 åring til barnehagen?Jeg ville startet med en matboks, og så ser du an barnehagen på resten.
|
|
|
|
#5 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hva trenger en 1 åring til barnehagen?Skinntøfler er de absolutt beste tøflene, ingen hard såle å tråkke på en hel dag for små føtter.
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Sv: Re: Sv: Hva trenger en 1 åring til barnehagen?Er det best med heldress eller delt regntøy? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Re: Sv: Hva trenger en 1 åring til barnehagen?Jeg synes jo som sagt Reima Tec høst/vår dressene er det beste regntøyet, men med Reflex regntøy foreks. (som forøvrig ikke er dyrt) så vil jeg ha todelt, og ikke dress.
|
|
|
#9 |
|
Står på egne ben
Sv: Re: Sv: Hva trenger en 1 åring til barnehagen?Det kan være greit med todelt regntøy i starten, for hvis han fortsatt ikke går så sitter han mye på bakken, og utover høsten er det ofte fuktig på bakken selv om det er varmt i været. Og da er det greit å kunne ha på regnbuksa utenpå ei tynn bukse istedenfor hele parkdressen. De minste er jo ofte ute tidlig på dagen siden de sover midt på dagen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Øyboer
Sv: Re: Sv: Hva trenger en 1 åring til barnehagen?Reflex sin vår og høst dress har ganske god vanntetthet. Sikkert ikke like god som Reima men den har samme tetthet på de fleste steder. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Hva trenger en 1 åring til barnehagen?Hvis du har vanntette høst/vårdresser, så holder det med ett sett regntøy, hvis ikke ville jeg hatt to sett, slik at man slapp å ta på skittent regntøy :nazi: Det brukes jo da bare om det høljer, ellers klarer det seg med dress. |
|
|
|
#12 |
|
Frøken
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva trenger en 1 åring til barnehagen?Navn i alle klesplagg
|
|
|
#13 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Sv: Hva trenger en 1 åring til barnehagen?Noterer nyttig tråd, da jeg også har en ettåring som skal begynne i barnehage til høsten.
|
|
|
#14 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva trenger en 1 åring til barnehagen?Abbonerer på denne. Min lillemor begynner i barnehagen i august, og her var det mye nyttig å hente.
|
|
|
#16 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Hva trenger en 1 åring til barnehagen?Apropos lue: barna her har pleid å få en tynn ullhjelmlue (hettelue ) i merket janus (kan kjøpes på boderud bl. a), de er fine å bruke enten alene eller under annet type hodeplagg som f eks. regnhatt..
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011 Sist redigert av Høyt&Lavt : 27-05-08 kl 01:21. Årsak: Kom på noe mer.. |
|
|
|
![]() |
|
|