|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trenger lading
|
Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?http://www.oa.no/article3561497.ece
Er dette normalen?
|
|
|
|
#2 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Her i huset dusjer 1 av 5 hver dag (mannen min) Bassen dusjer på treninga, det samme gjør jeg. De minste bader/dusjer et par ganger i uka.
|
|
|
#3 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg og sambo dusjer hver dag (ikke alltid hver dag i helgene, men på hverdagene). Knerten bader nesten hver kveld, fordi han er så glad i det.
|
|
|
#4 |
|
trenger lading
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?
Hjemme dusjer ungene (eller helst i badekaret alle tre) stort sett bare en gang i uka. De store dusjer i tillegg i svømmehallen etter trening (de er jo klissvåte allerede
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg og mannen dusjer hver dag. Snuppa bader minimum to ganger i uka. |
|
|
|
#6 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg, mannen og 13 åringen min dusjer hver dag. De to minste dusjer ved behov.
|
|
|
#7 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Barna dusjer hver kveld.. Ikke alltid på vinteren, om huden er tørr.
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer ca hver annen dag og det samme gjør mannen min. (Selvsagt oftere om vi har holdt på med noe som gjør oss svette/møkkete.
|
|
|
#9 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg, mannen, og 15-åringen dusjer hver dag. 8-åringer dusjer ca annenhver dag. Hund har vi ikke, men jeg har vokst opp med hunder, og de dusjet langt i fra hver dag. Kun ved behov ble de dusjet. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer / bader ikke ungene hver kveld. Noe sånt ville jeg aldri utsatt huden deres for. De bader ca to ganger i uken. Mer enn nok. Har ikke hund, ville uansett bare vasket den ved behov.
|
|
|
#12 |
|
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg og min eldste dusjer hver dag, mens vesla dusjes etter behov, det vil si 2-3 ganger pr. uke.
|
|
|
#13 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Storesøster, mannen og jeg dusjer annenhver dag. Babyen bades 1 gang i uka. Klær tørkes nede i kjelleren eller ute om der er fint vær. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg og mannen min dusjer hver dag, gutta dusjer/bader 1 til 2 ganger i uka, evt oftere hvis det er behov. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer hver dag. Ungene dusjer/bader 2-3 ganger i uka i vinterhalvåret. Nå for tida er de så svette og utrolig skitne at de egentlig trenger en dusj hver dag, men jeg drøyer det av og til til annahver dag.
|
|
|
#16 |
|
Mellom barken og veden
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Mannen og jeg dusjer vel omtrent annen hver dag. Barna bader\dusjer en gang i uka, og hvis de er blitt skitne utenom det. Har veldig tørr hud alle sammen, så derfor bader de sjelden.
|
|
|
#17 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Mannen og jeg dusjer hver morgen. Den unge mannen bader 1 gang i uken.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Jeg dusjer hver dag, mannen annenhver dag eller oftere ved behov.
|
|
|
#20 |
|
Ute på tur
|
Sv: Dusjer du, hunden og barna dine hver dag?Mannen og jeg dusjer hver dag. Barnet dusjer stort sett 2 til 3 ganger i uken, noen ganger oftere som nå i pollensesongen og når han forsøker å ta med seg halve sandkassen hjem fra bhg.
|
![]() |
|
|