|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Mineralfoundation til tørr hud?Jeg er så lei meg for at i.d. har sviktet meg...
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: Mineralfoundation til tørr hud?
Nei, det blir helt feil.
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mineralfoundation til tørr hud?Jeg bruker fuktighetskrem for tørr hud under mineralpudder (id) uten at det ser pudret og markert ut. (Lar fuktighetskremen trekke godt inn før jeg påfører.)
|
|
|
#5 |
|
Live and let live
|
Sv: Mineralfoundation til tørr hud?Ja, det er viktig å la kremen trekke godt inn, hvis ikke bare klisser det seg. Og så har jeg oppdaget at Veilen er den som gjør min hud tørr, så den bruker jeg ikke noe videre. Tar litt på i t-sonen om den er litt fet når jeg skal bruke den.
|
|
|
#6 |
|
By the Sea
|
Sv: Mineralfoundation til tørr hud?Har prøvd dette med å la en fetere krem tørke godt - men den blir liksom aldri tørr på overflaten.
|
|
|
#7 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2008
![]() |
Sv: Mineralfoundation til tørr hud?synes også linjene kommer mer frem med mineralpudder/foundtation. jeg har mineralpudder, men hender jeg bare bruker det i kinnene hvor jeg ikke er linjete enda. Jeg har tørr hud, så bruker en tined moisturizer istedet, en fuktighetskrem med farge og solbeskyttelse. det som trengs å dekkes bruker jeg consealer til aller først
|
|
|
#8 |
|
Plæstic pusher
![]() ![]() |
Sv: Mineralfoundation til tørr hud?Jeg tenker som så at kanskje du trenger en skikkelig hestedose med omega fettsyrer, Udo's Choise, og eller Cocosa for å få opp fuktigheten i huden innenfra? Jeg blir veldig fin i huden når jeg får i meg nok fett. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Mineralfoundation til tørr hud?Har du prøvd den fuktighetssparayen fra I.D? Den skal sprayes på ved behov gjennom hele dagen for at man skal bevare fuktigheten. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Mineralfoundation til tørr hud?Jeg henger meg på Sulphur, prøv å mett huden innenfra. Udo`s og mye vann gjør ofte susen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
By the Sea
|
Sv: Mineralfoundation til tørr hud?Ja, nå minner dere meg igrunnen på at jeg må bli flinkere med fettsyrer...
|
|
|
#12 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: May 2008
![]() |
Sv: Mineralfoundation til tørr hud?Hva er udos?
|
|
|
#13 |
|
Plæstic pusher
![]() ![]() |
Sv: Mineralfoundation til tørr hud?Hvis du går på www.google.no og søker, så finner du sikkert ut veldig mye. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Mineralfoundation til tørr hud?Jeg er veldig glad i den fra Jane Iredale. Er det noen som selger den på nett? Du må bare være kjapp på labben når du smører den på |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
Sv: Mineralfoundation til tørr hud?Jeg liker Glo, men den er ikke så kjempeforskjellig i fra ID egentlig. Har fått anbefalt Everydayminerals, formula Intensive, til min tørre hud. Jeg har bestilt prøver på den, men har ikke fått de ennå, så jeg kan ikke si om de fungerer. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Audacious
|
Alvorlig talt, det må da være lov å spørre når du skriver om det i tråden!
|
|
|
#17 |
|
Rosebud
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sunset Bvld.
![]() ![]() |
Sv: Mineralfoundation til tørr hud?Jeg har samme problem som trådstarter og neste steg nå er å prøve flytende mineralfoundation. Har kjøpt en fra Jane Iredale på ebay idag. Jeg kan oppdatere når den er mottatt og testet.
|
|
|
#18 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Veldig unødvendig. En sentral ting med fora er at man skal kunne spørre om det man ønsker. Dette foraet er ikke en " siste utvei" |
|
|
|
|
|
#19 |
|
intro
|
...og smaker høgg.
|
|
|
|
#20 |
|
Plæstic pusher
![]() ![]() |
Sv: Mineralfoundation til tørr hud?Jeg mener nå en gang at google er et bra tips. Jeg foretrekker heller å google ting enn å vente på at folk skal svare meg, utålmodig som jeg er. Det var ikke surt ment, men jeg ser jo at det kunne misforstås. |
|
|
|
![]() |
|
|