Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Ukas bomtur - til Stavanger!

Autofil Bilsnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-08, 20:18   #21
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ukas bomtur - til Stavanger!

I love my BMW

Jeg har hatt mange forskjellige merker opp gjennom årene.De av arten hankjønn på jobben småerter meg og min bilinteresse, samt bytting av bil
Sånn ca ny hvert 1,5 år.Men, de har tatt meg med på råd og titting ved kjøp selv da ...
De to siste har vært BMW , hhv 116i og X3 (begge to-tre mnd gamle da jeg kjøpte de) og maken til kjøreglede og komfort!!!

Er noe helt for seg selv.

Riktig lykke til med bilkjøp.Håper du får tak i en god, og god teknisk stand.

Gammel 28-05-08, 10:33   #22
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

I love my BMW

De to siste har vært BMW , hhv 116i og X3 (begge to-tre mnd gamle da jeg kjøpte de) og maken til kjøreglede og komfort!!!

Er noe helt for seg selv.

.

Amen!

Gammel 28-05-08, 10:40   #23
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Forslag?

Bergen?
Du kan kikke på vår bil, den er ikke til salgs da.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-08, 12:16   #24
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Om du hadde sett på Honda så hadde du sikkert funnet noe som var i mye bedre stand, kulere bil og mye bedre

*selv om jeg digget bmw før, men det var før ALLE kjøpte den. men 850 er enda min favoritt. Skal ha en sånn når jeg blir 40 og "fri og frank" hehe*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:17.