|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Permakulturell
|
Tips til påkledning, tema blomster og skogEivind skal gå i tog med barnehagen på lørdag (barnas dag). De skal kle seg ut med tema skog og blomster. Jeg har tusen tommeltotter, liten tid og liten lyst til å bruke mye penger på ting som skal brukes kun en dag. Noen som har tips til hva jeg kan gjøre?
|
|
|
#2 |
|
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til påkledning, tema blomster og skogHan kan jo ha på seg grønne klær som du kan feste/sy/lime noen blader på.
|
|
|
#3 |
|
Permakulturell
|
Sv: Tips til påkledning, tema blomster og skogTakk for tips. Hmm. Han har ingen grønne klær. Kanskje tynn grønn filt? Eller noe metervare med duk med blomster/skog som tema, som jeg kan lage en enkel poncho av? Noen som har sett noe som kan passe?
|
|
|
#4 |
|
tittel -en, titler
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til påkledning, tema blomster og skogHvis du har en kid butikk i nærheten har vel de en del billige fleece tepper, kanskje de har grønne? fleece trenger du jo ikke å sy, bare klippe. Om han har en caps eller hatt kan du sette noen kvister i så får han trekrone også
|
![]() |
|
|