|
|
#1 |
|
Passiv
|
Drittlei pc - har kjøpt mac. Hvordan får jeg inn dobbelt OS og cadprogrammer?windows kræsjer, pc-ene er ikke laget for å tåle bruk. Sist redigert av Slettet bruker : 31-05-08 kl 23:44. Årsak: stadig nye ting jeg lurer på. |
|
|
|
#3 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: drittlei pc.Mac eller linux.
|
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: drittlei pc.Holder det med macbook (billigere), eller bør jeg ha en macbook pro? |
|
|
|
#7 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: drittlei pc.
|
|
|
|
#8 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: drittlei pc.Det er ikke sikkert du trenger pro, men at det holder med vanlig MacBook, gå innom elpehuset og hør med dem der hva de tror. De er stort sett veldig flinke til å anbefale hva man faktisk har behov for, ikke bare det dyreste.
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Drittlei pcHar vært og kjøpt inn en pro. Måtte kunne kjøre med dobbelt OS. Nå kommer neste utfordring. Hvordan i heite hule osv. installerer man programmer på mac? |
|
|
|
#10 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Drittlei pcSom regel installerer de seg selv.
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Drittlei pcNeste spørsmål: |
|
![]() |
|
|