|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Sikkert dumt spørsmål - men må ikke barn ha hjelm i slike? Jeg har vurdert samme tilbudet, og mens jeg gikk og tenkte på det i dag tidlig kom en mor rasende forbi med et barn i en slik. Begge uten hjelm. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.
Snuppa mi skal ihvertfall ha hjelm. Vi skal jo ut i trafikken, og vogna kan velte, en bil kan skumpe borti etc. |
|
|
|
#23 |
|
Har bakt søte kaker
|
Selvsagt må de ha hjelm oppi der
|
|
|
#24 |
|
...
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Er det noen som har akkurat denne type som er på tilbud nå? Er den mye tyngre enn andre vogner? Lurer også på å kjøpe en sykkelvogn.
|
|
|
#25 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.De typene jeg har kikket på ligger mellom 11 og 15 kg, så denne er vel midt i gruppa. Understellet er aluminium, så det blir omtrent som en barnevogn.
|
|
|
#30 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.vi kjøpte i 2000 og har brukt den hver eneste sesong. Nå er minste 4 og ett halv og sitter fortsatt oppi på lengre sykkelturer, med hjelm. Den er super, og skal aldri selges! På vår kan man ta bort ryggen etterhvert, og da blir det henger til alt mulig på div sykkelturer. Genial oppfinnelse!!!
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Vi har hatt en Burley i mange år, og den har vi brukt som søskenvogn på ferier ol, mest fordi vi ikke hadde andre vogner. Dermed var det bra for oss å ha det ekstra hjulet. |
|
|
|
#32 |
|
I farta!!
|
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Me kjøpte den i går og den er super.
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Vi kjøpte denne i går. Har ikkje prøvd den på sykkelen endå, men trilla litt rundt i butikken med to ungar oppi. Den virka overraskande lett!
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Nå har jeg testet vår henger (Tusen takk søte Gnuri!) og minstemann hylte som en stukken gris da vi var fremme. (ikke G-sport sin) Skulle vel sykle mer må vite, den dumme barnehagen kunne han vært foruten ja. |
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.No har eg testa G-sport vogna med til sammen nesten 28 kg fordelt på to barn oppi, og den var forbausane lett å sykle med. På flat mark merka eg ikkje at den var der eingang. Så foreløbig er eg veldig fornøgd med kjøpet! Men det tar nok litt tid å venne seg til å sykle med henger. Beregne nok avstand til fortauskanten og slikt....
|
|
|
#36 |
|
WF: BNBE
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.Takk for tipset Kokosbolle! Jeg var innom G-sport i Storgata da de åpnet klokka ti og betalte, og så hentet jeg den på vei hjem fra jobb. Foreløpig står den umontert nede i boden og venter på at sambo skal komme hjem. Jeg bestemte meg på impuls på vei til jobb i dag at en sånn måtte vi ha, og da jeg ringte sambo etter at jeg hadde kjøpt den ble han kjempeglad! Så da får vi håpe at den svarer til forventningene. For oss som sykler en del og ikke har bil er det veldig greit å kunne ha litt bagasjeplass. Dessuten begynner Snuppa å bli litt lang for setet. Takk igjen!
|
|
|
|
#37 |
|
...
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne uken.De var utsolgt i alle butikkene i distriktet. Så ble ingen sykkelvogn på oss.
|
|
|
#38 |
|
Passiv
|
Æsj, så kjedelig! Sist redigert av Kneazle : 05-06-08 kl 23:17. |
|
|
|
#39 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne ukenSå bra at noen av dere fikk nytte av tilbudet. Vi kommer nok til å kjøpe en slik etterhvert, men vi har bestemt oss for en sånn med hjul fremme, for da kan en av oss levere i barnehagen og den andre hente og trille hjem med bare sykklvogna.
|
|
|
#40 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Tips! Sykkelhenger på G-sport til 699,- denne ukenPokker, denne har jeg glemt. Får sjekke i morgen om byens butikker fortsatt har noen. |
|
|
|
![]() |
|
|