Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

lilletordivel.no

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-06-08, 14:45   #1
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Tommel ned

lilletordivel.no

Jeg bestilte tre plagg derfra. To sommerdrakter i str 68, og en body i str 74. Når jeg fikk forsendelsen på lørdag fant jeg en sommerdrakt i 68, en i 74, og ingen body. Skrev mail med en gang, og kontaktet dem via hjemmesiden deres i går. Har ikke fått mail tilbake. Har sjekket nettbakt, og har betalt for det plagget som manglet, så det er nok ikke det at de er utsolgt. (Da burde jeg vel også fått mail?)

Hvor lenge venter jeg før jeg truer med forbrukerråd eller noe?

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 14:56   #2
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: lilletordivel.no

Så irriterende. Vet ikke hvor lenge man skal vente i slike saker.

Gammel 10-06-08, 15:04   #3
tvillingmamma83
høyt og lavt

tvillingmamma83 sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
tvillingmamma83 er litt kul
Standard

jeg bestiller som regel to av ting, å det har flere ganger skjedd at jeg bare ha fått en, selv om jeg har betalt for to.
men hver gang det har skjedd, har alltid de jeg har handlet hos, beklaget og sendt varen(e) etter.
tror rett å slett at mange overser hvilket antall man skal ha.
så jeg ville ventet, det er sikert bare en glipp, drøy det et par dager.

Gammel 10-06-08, 15:05   #4
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Så utrolig dårlig gjort!!
Vent til fredag,om ikke du har fått noen tilbakemeldig what so ever,hadde jeg sendt dem en litt krass mail.
Var det ikke en tråd her inne tidligere også som advarte mot lilletordivel tro..

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 15:09   #5
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Var ikke det bellajelica? Vet at mange hadde kluss med dem. (Selv om jeg fikk det jeg bestilte uten problem.)

Tvillingmamma: Det kan se ut som om det rett og slett er en glipp. Jeg bestilte en body med røde/grønne striper, og en sommerdrakt med grønne/mint striper. Den sommerdrakten med epleprint kom i riktig størrelse, men sommerdrakten med striper kom i den størrelsen bodyen skulle være i. Jeg ser for meg at noen har sagt "Den med grønne striper skal være i 74" og så har den som har pakket misforstått, eller noe. Men jeg drøyer det nok ut uka før jeg sender en litt krassere mail.

Gammel 10-06-08, 15:12   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har de ikke et telefonnummer du kan ringe? Slikt er veldig frustrerende.

Gammel 10-06-08, 15:22   #7
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Nei, de har ikke det.

Gammel 10-06-08, 15:54   #8
F!reF|y
Fullverdig medlem

F!reF|y sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Akershus
F!reF|y har et hav av muligheter foran seg
Standard

Å, slikt er så kjedelig! I alle fall når det ikke finnes noe telefonnummer man kan nå de på.
Slik var det med Bellajelica også, jeg bestilte derfra, og det var en fullstendig håpløs gang.

Håper det ordner seg, at de svarer snart, og at det bare var en glipp!

F!reF|y er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 16:03   #9
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Her er et telefonnummer: http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=990024006

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-06-08, 16:05   #10
HP
Administrator

HP sin avatar

HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av F!reF|y, her.

Å, slikt er så kjedelig! I alle fall når det ikke finnes noe telefonnummer man kan nå de på.
Slik var det med Bellajelica også, jeg bestilte derfra, og det var en fullstendig håpløs gang.

Håper det ordner seg, at de svarer snart, og at det bare var en glipp!

Her er tlf til Bellajelica også: http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=991075046

Gammel 10-06-08, 16:11   #11
F!reF|y
Fullverdig medlem

F!reF|y sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Her er tlf til Bellajelica også: http://w2.brreg.no/enhet/sok/detalj.jsp?orgnr=991075046

Ja, jeg fant det der, men der var det ingen som svarte eller ringte opp igjen.
Saken min er heldigvis fikset opp i nå.

Gammel 10-06-08, 16:14   #12
HP
Administrator

HP sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av F!reF|y, her.

Ja, jeg fant det der, men der var det ingen som svarte eller ringte opp igjen.
Saken min er heldigvis fikset opp i nå.

Nei, når de ikke svarer så er det verre.

Jeg syns det er useriøst av en nettbutikk å ikke oppgi telefonnummer, om de ønsker å begrense bruken av telefon til fordel for epost så er det bare å oppgi en telefontid og ha på svarer utenom den.

Gammel 10-06-08, 16:17   #13
F!reF|y
Fullverdig medlem

F!reF|y sin avatar

Standard

Ja, det blir for dumt at kunden må lete seg til et telefonnummer selv.

Gammel 13-06-08, 23:07   #14
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Har fremdeles ikke hørt noe. Tør liksom ikke ringe heller, siden det er et mobilnummer. : pyse :

I dag sendte jeg følgende mail:

Sitat:

Nå har jeg ventet i nesten en uke på svar fra dere. Jeg har kontaktet dere på mail både via hjemmeside, og ved å svare på denne mailadressen. Synes det er for dårlig at jeg ikke har fått svar, og at dere ikke har et telefonnummer oppgitt på websiden. Dersom jeg ikke hører fra dere via mail/telefon i løpet av en uke, innen fredag 20.06, vil jeg ta kontakt med forbrukerrådet.

MVH

Ms.Lee

Gammel 13-06-08, 23:15   #15
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Håhå, nå ble det fart i sakene.

Det gikk nokså nøyaktig seks minutter fra jeg sendte den siste mailen via hjemmesiden deres, til jeg fikk svar. Det hjelper å true med forbrukerrådet, ja.

Sitat:

Hei Ms.Lee
Jeg sitter og jobber med saken din nå og kommer tilbake til deg så fort jeg kan!

Jeg beklager veldig at du ikke har fått svar og at det har tatt lang tid

Hilsen
LilleTordivel.no

Gammel 13-06-08, 23:38   #16
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Sitat:

Hei Ms.Lee
Jeg sender deg sommerdress grønn/turkis str 68 og body rød/mint i morgen tidlig. Jeg legger ved en frankert konvolutt og håper at du vil returnere sommerdressen i str 74. Jeg legger ved en liten overraskelse også og jeg beklager veldig at du har fått så dårlig oppfølging. Jeg skjønner godt at du er frustrert og misfornøyd.

[Jeg ønsker deg en riktig god helg

Hilsen
LIlleTordivel.no

Jaja, da tør jeg handle der igjen.

Gammel 13-06-08, 23:41   #17
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Flott! Men jeg synes du burde fått beholde den sommerdressen jeg da.

Gammel 13-06-08, 23:48   #18
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Jeg og.

Gammel 14-06-08, 17:01   #19
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Godt det ordnet seg. Selv har jeg bare gode erfaringer med Lille Tordivel

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:51.