|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
American Eagle sykkelhengerNoen som har erfaring med denne? Vurderer å bestille den fra XXL. Men jeg er litt skeptisk fordi jeg aldri har sett den IRL, og fordi den er mystisk billig. |
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: American Eagle sykkelhenger
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: American Eagle sykkelhengerVi har hatt vår i 4 år nå og er fornøyde med den. Hadde vi syklet mye og vært på lange turer i marka ville jeg investert i en dyrere sykkelhenger, men til og fra barnehagen og på småturer (også i marka) er den helt grei.
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
![]() |
Sv: American Eagle sykkelhengerVi har og. Kjøpte i fjor høst. Nå har jeg ikke prøvd andre typer, men den virker helt grei
|
|
|
|
#6 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: American Eagle sykkelhengerMin samboer er varehussjef på XXL, og han sier de selger den så billig kun fordi det er så stor konkurranse på den. Koster vel egentlig 1499, men er satt ned til 499. De selger visst flust av den, og folk er fornøyde.
|
|
|
#7 |
|
Livsnyter
|
Men det er jo kun på nettet den koster 499,- På varehuset (Sandvika) er den satt ned til 999,- |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Sv: American Eagle sykkelhengerFra og med i dag er den satt ned til 499 i butikkene også mente han her.
|
|
|
#10 |
|
Sv: American Eagle sykkelhengerJa det er ganske billig. Han trodde de kostet 499 i butikkene fra og med i dag, han har ikke vært på jobb på et par dager så henger litt etter. Ring og hør i morgen så jeg ikke får skylda for en bomtur her
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Sv: American Eagle sykkelhengerVi har hatt den i et par år og er fornøyd til vårt bruk. Skal man sykle mye ville jeg investert i en lettere en hvor barnet sitter litt bedre. Setet "henger" litt, så man sklir litt nedover. Glitterbarnet har riktignok aldri klagd. Til og fra barnehage, litt turer hit og dit funker den helt flott for. Den er god å trille også, vi bruker den faktisk endel som vogn også, fordi vi kan virkelig laste den kjempefull.
|
|
|
#12 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: American Eagle sykkelhengerJeg er overbevist! Høres perfekt ut til vår bruk. Den er allerede bestilt og betalt.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: American Eagle sykkelhengerTusen takk for svar, da er den bestilt! |
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: American Eagle sykkelhengerAlexy: |
|
|
|
#15 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk for at du laget en egen tråd om den, har siklet på sykkelvogn siden i vår. Nå skal vi på litt lengre sykkelturer.
|
|
|
#16 |
|
...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På det varehuset jeg var innom så kostet den 499,-. Var innom forrige uke en gang.
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: American Eagle sykkelhengerVår kom i dag, og den er jo kjempefin! |
|
|
|
#18 |
|
Sv: American Eagle sykkelhengerJa G-sport er ut. Hehe, her er vi XXL patrioter.
|
|
|
#19 |
|
...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: American Eagle sykkelhengerVi monterte vår i dag. Ser ihvertfall veldig bra ut. Skal teste den med ungene i morgen. Vi har jo aldri prøvd en slik vogn før, så har ikke noe sammenligningsgrunnlag. Men regner med vi blir fornøyd.
|
|
|
#20 |
|
Livsnyter
|
Sv: American Eagle sykkelhengerHar fått kjøpt en vi også nå. Gleder meg til å få den montert og prøvd den ut. |
|
|
|
![]() |
|
|