Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-08, 22:50   #1
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?

Jeg er alene hjemme i kveld. Siden de dro i syvtiden i kveld har jeg gjort følgende: Kjøpt kebab og fortært den, sett the Jane Austen book club på dvd, malt gelenderet på trappen ned til gangen, hørt, sunget og danset til Nat King Cole. Har også rukket å savne barna..litt...

Hva utgjør en god alenekveld for deg?

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 22:54   #2
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?

Avslapping, skravling, et glass vin, en god film, godteri helt for meg selv... det kommer helt an på dagsformen hva jeg vil bruke tiden på. Men, en viktig forutsetning for en hyggelig kveld for meg er et relativt ryddig hus. Da greier jeg å slappe av uten å tenke husarbeid.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 22:56   #3
Ariel
Queen of intentions...

Ariel sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
Ariel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populærAriel er populær
Standard

Smågodt.

Gammel 14-06-08, 23:23   #4
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er hjemme alene hver lørdag, og bruker tiden til avslapping, TV, surfing, litt rydding + legge planer for hva jeg og Snuppa skal finne på søndag morgen når min kjære ligger og sover :samboer med dørvakt:

Av og til ligger jeg en stund i badekaret med en bok også.

Gammel 15-06-08, 00:17   #5
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Et glass vin, en god bok, en tur på FP, en laaang telefonsamtale med ei venninde, Lage kort, løse sodoku, se tv...

Gammel 15-06-08, 00:24   #6
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne lørdagen (etter at barna la seg)
* Smågodt
* FP
* Rydde i gangen
* Telefonsamtale med ei venninne
* Titting på finn.no

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 00:30   #7
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Få ungene i seng viss jeg har dem. Leie en film, spise litt godis og masse brus. Sitte på dataen litt, legge seg passe sent.

Når jeg ikke har barna så kommer det ann på humør og form. Stikke en tur bort til en venninne, være hjemme å slappe av, eller ta en tur ut.

Gammel 15-06-08, 02:05   #8
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Øl, skrive, lese, surfing. I uprioritert rekkefølge.
Likte du Jane Austen osv.?

Gammel 15-06-08, 08:19   #9
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om 2 uker har jeg og mannen lørdag - mandag helt for oss selv, skal ha barnevakt til begge barna. Det blir rart ... Mannen skal på blåtur med jobben på lørdagen, så da blir jeg alene. Jeg tenker det blir et par filmer jeg har utsatt pga. at jeg alltid legger meg så tidlig og ikke orker film når jeg har minsten, masse høy musikk (og kan synge med for en gangs skyld!), smågodt og god mat og forum.
Bare det å være HELT alene i huset, høre på musikk og kunne gjøre det jeg vil er gull verdt for meg. Da vil jeg helst ikke ha besøk heller, jeg vil bare være helt alene og nyyyyyyte det.

Gammel 15-06-08, 09:32   #10
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Er støtt alene etter ungenes leggetid (mannen jobber skift), men gjør ikke stort annet enn å surfe, gitt.

De få gangene jeg er HELT alene (kan ikke huske det har skjedd det siste året) setter jeg på HØY musikk. Det savner jeg virkelig.

Gammel 15-06-08, 11:30   #11
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

Øl, skrive, lese, surfing. I uprioritert rekkefølge.
Likte du Jane Austen osv.?

Ja, jeg likte filmen ganske godt. Det er absolutt en lettvekter, men den passet utmerket som selskap i går kveld. Alt trenger jo ikke ha en dypere mening.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 11:45   #12
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nå er jeg ofte alene hjemme hver kveld, siden jeg bor alene med et barn. Jeg rydder og vasker, ordner og styrer, ser på tv, evt en film. Ikke noe spesielt.

Er jeg helt alene, UTEN barn, er jeg aldri hjemme. Da må jeg ut. Ikke på byen, men ut å gå tur sammen med gode venner, ut å spise eller på besøk.

Gammel 15-06-08, 18:11   #13
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Min alenekveld i går:

FP
Sesongavslutning LOST i opptak (først nå jeg hadde tid)
Epilering av legger (AUAUAUAUAUAU! - bursdagsgave som måtte testes ut)

Herregud jeg må få meg et liv!

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 18:29   #14
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De få lørdagene jeg er alene:
* Godis
* Surfing + FP
* Sying, jeg syr ofte klær til knerten da
* Inntar horisontalen på sofaen

:setter alenetiden umåtelig høyt:

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-08, 22:29   #15
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Man gjør ingen verdens ting :drømmer om alenelørdag:

Eller man spiser smågodt og drikker rødvin.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 00:20   #16
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja da blir det først et herlig bad, så få på seg "avslappningsantrekket", som er aladdinbukse og singlett.
Så er det å lage favorittmat og benke seg foran tv, med internett og de gjemte røyka
Er det snakk om laaaang kveld, altså at den begynner tidlig, så liker jeg veldig gjerne å ha vasket litt her og der.......

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 15:25   #17
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Drikker vin, spiser snop, bader og ser på søpple tv

Gammel 16-06-08, 15:38   #18
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Drikker vin og leser VG, Dagbladet, Aftenposten.

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-08, 15:42   #19
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Suger til meg alle rådene, for fra august får jeg jo masse lørdager alene.
Det kommer til å bli så rart å få mye tid alene, de gangene jeg stort sett har vært alene nå har jo vært sammen med ungene. Men nå blir det heeeeelt alene uten en unge i huset, også hver 2 helg da.
Får kanskje tid til å trekke om de stolene jeg har snakket om å trekke om i flere år nå.
(så fremt det ikke blir slik at gubben skal ha det da, da får han fikse det selv gitt)

Gammel 16-06-08, 17:09   #20
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er alene så og si hver fredag, da gjør jeg:

• Ser på tv
  • spiser smågodt
  • snakker i telefonen
  • er på internet

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:57.