|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Jeg er alene hjemme i kveld. Siden de dro i syvtiden i kveld har jeg gjort følgende: Kjøpt kebab og fortært den, sett the Jane Austen book club på dvd, malt gelenderet på trappen ned til gangen, hørt, sunget og danset til Nat King Cole. Har også rukket å savne barna..litt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Avslapping, skravling, et glass vin, en god film, godteri helt for meg selv... det kommer helt an på dagsformen hva jeg vil bruke tiden på. Men, en viktig forutsetning for en hyggelig kveld for meg er et relativt ryddig hus. Da greier jeg å slappe av uten å tenke husarbeid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Smågodt.
![]() |
#4 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Jeg er hjemme alene hver lørdag, og bruker tiden til avslapping, TV, surfing, litt rydding + legge planer for hva jeg og Snuppa skal finne på søndag morgen når min kjære ligger og sover :samboer med dørvakt:
![]() |
#5 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Et glass vin, en god bok, en tur på FP, en laaang telefonsamtale med ei venninde, Lage kort, løse sodoku, se tv...
![]() |
#7 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Få ungene i seng viss jeg har dem. Leie en film, spise litt godis og masse brus. Sitte på dataen litt, legge seg passe sent.
![]() |
#8 |
Skriv og skriv og skriv
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Øl, skrive, lese, surfing. I uprioritert rekkefølge.
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Om 2 uker har jeg og mannen lørdag - mandag helt for oss selv, skal ha barnevakt til begge barna. Det blir rart ... Mannen skal på blåtur med jobben på lørdagen, så da blir jeg alene. Jeg tenker det blir et par filmer jeg har utsatt pga. at jeg alltid legger meg så tidlig og ikke orker film når jeg har minsten, masse høy musikk (og kan synge med for en gangs skyld!), smågodt og god mat og forum.
![]() |
#10 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Er støtt alene etter ungenes leggetid (mannen jobber skift), men gjør ikke stort annet enn å surfe, gitt.
![]() |
#11 |
Lykkelig naiv
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?
Ja, jeg likte filmen ganske godt. Det er absolutt en lettvekter, men den passet utmerket som selskap i går kveld. Alt trenger jo ikke ha en dypere mening. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Nå er jeg ofte alene hjemme hver kveld, siden jeg bor alene med et barn. Jeg rydder og vasker, ordner og styrer, ser på tv, evt en film. Ikke noe spesielt.
![]() |
#13 |
Utålmoooodig
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() |
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Min alenekveld i går:
![]() |
#14 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?De få lørdagene jeg er alene:
![]() |
#15 |
Ferdig!
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Man gjør ingen verdens ting :drømmer om alenelørdag: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
nygift
|
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Ja da blir det først et herlig bad, så få på seg "avslappningsantrekket", som er aladdinbukse og singlett.
![]() |
#17 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Drikker vin, spiser snop, bader og ser på søpple tv
![]() |
#18 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Drikker vin og leser VG, Dagbladet, Aftenposten.
![]() |
#19 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Suger til meg alle rådene, for fra august får jeg jo masse lørdager alene.
![]() |
#20 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gjør man når man er alene hjemme en lørdagskveld?Jeg er alene så og si hver fredag, da gjør jeg:
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|