|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Smugleser
|
![]() Når invitere til barnebursdag?Mulig tråden er feilplassert og sutrete, men;
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?Jeg pleier å gi beskjed 2-3 uker før jeg, men en uke er vel passe. Ikke mindre!
![]() |
#4 |
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?Skjønner godt hva du mener Anda. Jeg lar meg stadig irritere over korte frister men dette var jo litt ekstremt da .... i bhagen vår er det vanligvis invitasjon tidlig i uka på helgebursdager! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?Jeg irriterer meg og over akkurat det, trenger en uke skal jeg få ordnet selv. Og prøver selvfølgelig av de grunn og informere ca en uke i forveien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?Gir ut invitasjoner senest en uke i forveien.
![]() |
#7 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?Jeg inviterer iallefall en uke i forveien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Tåler regn
|
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?1 uke minimum er vanlig. Dessuten pleier aldri bursdagene å begynne før kl.17 hvis de er i hverdagene i vår krets. Så dette var litt ubetenksomt av foreldrene synes jeg. Uansett så får du ha lykke til |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?Her i barnehagen er det kun helgebursdager og da får vi gjerne beskjed mandag eller tirsdag samme uken. Synes det er veldig greit å ha det i helgen.
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?Jeg sender ut invitasjonen ca 1 uke i forveien. Vi har erfart at dersom den går ut tidligere så er det veldig mange som glemmer av hele greia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Nybegynner
Medlem siden: May 2008
![]() |
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?Helt enig, jeg synes at det må gis beskjed en uke før. Ett lite tips: kjøp inn ett lite utvalg av bursdagsgaver som du kan ha på lur. Det har jeg gjort og det er litt godt å slippe å dra og handle når man stresser nok fra før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?Omtrent ei veke, ikkje for seint og ikkje så tidleg at det blir gløymt. Har faktisk delt ut i dag til selskap tirsdag 24. Sidan det er kvardag starter det ikkje før kl 17 som er litt etter stengetid i barnehagene.
![]() |
#15 |
Smugleser
|
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?
Jeg spurte assistenten da jeg hentet, og svaret var "ja, men ikke noe fancy, sleng sammen en sjokoladekake eller noe".
![]() |
#16 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?Kjenner nå at jeg er veldig takknemlig for at det i barnehagen til snuppa bare har vært arrangert helgebursdager.
![]() |
![]() |
#17 |
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?Det tilhører sjeldenheten at vi får bursdagsinvitasjoner så lenge som en uke før bursdagen. Det hender vi får bare et par dager før, men vanligvis får vi vel 4-5 dager før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Whatever, never mind
|
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?Invitasjoner i barnehage og skole pleide/pleier å komme 1-1,5 uke i forveien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?Klokken 16 på en hverdag er jo helt håpløst |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
flisespikker
|
![]() Sv: Når invitere til barnebursdag?Minst en uke før synes jeg invitasjonene bør sendes ut.
Poden var med avdelingen sin hjemme hos en gutt på bursdagen hans for en måned eller to siden, og sa selv til oss at han da ikke skulle ha med gave. Men det viste seg at alle de andre hadde med gave, og det syntes han nok var litt dumt, så vi kjøpte og tok med gave dagen etter og overleverte i barnehagen.
![]() |
|
|