|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oppskrifter med lammekjøtt?Jeg har 1,2 kg lammekjøtt i fryseren og har litt lyst å bruke det i morgen. Men hva skal jeg lage? Det frister veldig med full komlemiddag men det liker ikke kreseræv-mannen. Lammefrikasse?
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Oppskrifter med lammekjøtt?Her er en oppskrift som jeg tror Mim opprinnelig har lagt ut, den er veldig god. Koketiden må tilpasses typen kjøtt, tror denne er for bog som trenger lang tid. Jeg lagde den en gang av en lammestek i biter, som trengte en god del mindre tid for å bli mørt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oppskrifter med lammekjøtt?Tuusen takk!! Jeg er veldig glad i sitrus sammen med kjøtt, spesielt sitron/appelsin og kylling. Må prøves.
|
|
|
#5 |
|
Permakulturell
|
Sv: Oppskrifter med lammekjøtt?Nå minte du meg på denne retten også - den hadde jeg glemt. Den skal jeg jammen lage i løpet av uken. Takk.
|
![]() |
|
|