|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
![]() |
SMS-melding fra ABSOLUTE MHar noen andre fått en slik melding. Jeg fikk en nå der det står: Kjære mobilbruker!Betal fastbeløp og brul mobilen tilnærmet ubegrenset. Få telefon for 1 kr! Send FASTPRIS til 2440 for info. Avmld: ABSOLUTE STOPP til 2030. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Melding fra ABSOLUTE MSende en stopp-melding, kanskje? har aldri fått sånne meldinger, så jeg vet ikke.
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
![]() |
Sv: Melding fra ABSOLUTE MJeg har heller aldri fått slike meldinger før. Og ikke fra disse. Aldri hørt om de heller og har ikke bestilt noe fra de så det er sikkert en raklame melding men pga andre har fått problemer er det greit å høre her om noen har opplevd det? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Melding fra ABSOLUTE MJeg har fått den samme, jeg bare slettet meldingen.
|
|
|
#7 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Melding fra ABSOLUTE Mjeg fikk 2 stk i dag.Valgte å sende en stoppmelding og da fikk jeg melding om at de skulle stoppe. Gudene vet jo hva de tar for å sende en sånn melding! |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Superaktiv
![]() |
Sv: Melding fra ABSOLUTE MEr det lov? De kan vel ikke bare sende en melding også mene at da er man medlem? Må vel strengt tatt ikke sende en stopp melding? Prøvde å søke de opp på nette for å ringe de å høre om dette, men fant de ikke noe sted. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Melding fra ABSOLUTE MJeg har også fått 2 stykk i dag. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Sperret
Hvor: Down by the water
Sv: Melding fra ABSOLUTE M
Nei, de ligger i innboksen min fremdeles. Jeg antar at det som menes med "Avmeld", er at om man ikke vil motta flere slike meldinger, så må man sende "avmeld" til 2030. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Melding fra ABSOLUTE MDe kan umulig ha lov til å kreve at du sender en sms for å stoppe spam som du aldri har bedt om, så jeg ville ikke ha svart engang. Hvis de driver på så aggressivt som det der, får de sikkert snart Forbrukerrådet på nakken.
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Melding fra ABSOLUTE MJeg har også fått 2 stk idag. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Melding fra ABSOLUTE MJeg fikk en i dag og slettet den uten å tenke noe mer over det.. inntil nå.
|
|
|
#18 |
|
trøtt
|
Jeg tolket det heller dithen at de med avmeld mener at man stopper den tjenesten de vil ha folk til å kjøpe (som de reklamerer for) ved å sende avmeldingssmsene.
|
|
|
#19 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
|
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Samme her. Sendte stopp-melding og fikk ny sms som erklærte at jeg var slettet fra deres lister. Ikke lenge etterpå dukket det opp en ny reklame fra samme avsender. |
|
|
|
![]() |
|
|