Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-08, 14:08   #801
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Skal prøve å komme i gang med "Drep ikke en sangfugl" av Harper Lee

Frances er ikke aktiv  
Gammel 25-06-08, 17:47   #802
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Nå liegger Yatzy på nattbordet mitt.
Skal bare bli ferdig med Kineseren først :går litt tregt:

Obelix er ikke aktiv  
Gammel 25-06-08, 19:09   #803
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Derfor syntes jeg også første halvdelen av boka var best.

Det er jeg enig med deg i, tror jeg.
Det er jo så lenge siden jeg leste den.

Jeg leser fortsatt på Freakonomics, og "Small Gods" (DW).

Gammel 25-06-08, 19:10   #804
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

Skal prøve å komme i gang med "Drep ikke en sangfugl" av Harper Lee

Jeg leste den i vinter og likte den veldig godt!

Ina er ikke aktiv  
Gammel 25-06-08, 19:13   #805
Ina
i vesterled

Ina sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Har kjøpt flere bøker av Camilla Lackberg, og skal begynne på Predikanten (regner med det er den første?) :ferielektyre:

Ina er ikke aktiv  
Gammel 25-06-08, 23:03   #806
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

På nattbordet mitt - dvs. i vinduskarmen - ligger Håndtering av udøde av John Ajvide Lindqvist, samt Ute av Natsuo Kirino. Har lyst til å lese Tokyo i sommer.

Ellers er jeg nettopp ferdig med Kineseren i digibok utgave - perfekt til køkjøring .

Gammel 26-06-08, 11:47   #807
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Jens Frydenlund: Adresse Oslo vest

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 26-06-08, 12:57   #808
lalill
Ute av produksjon

lalill sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
lalill er populærlalill er populærlalill er populærlalill er populær
Standard

Peter Robinson: Gallows View. Fyrste boka i ei lang rekkje om Inspector Banks og hans kamp mot kriminaliteten.

Gammel 26-06-08, 13:03   #809
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Temepridderens arv av Steve Berry. Treige saker.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 28-06-08, 10:42   #810
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Nå leser jeg "Den uskyldige" av Harlan Coben. Lettlest og passe spennende!

kalufs er ikke aktiv  
Gammel 30-06-08, 11:32   #811
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Joseph O'Connor, Havets stjerne.

Gammel 30-06-08, 12:32   #812
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Ondskapens hjerte av Chelsea Cain. Anbefales for krimelskere.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 30-06-08, 21:05   #813
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er nettopp ferdig med Paa St.Jørgen og Professor Hieronimus av A.Skram. Nå skal jeg starte på Slam av Nick Hornby. Det er nok litt lystigere saker, vil jeg anta.

Gammel 01-07-08, 09:51   #814
Bingo
Aktiv

Medlem siden: Jun 2008
Bingo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Markaguiden til Gyldendal. Er jo sommer og fine forhold for skogstur i Nordmarka nå!

Bingo er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 14:09   #815
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Lushons plater av B.Andreas Bull-Hansen. Snart ferdig. Fremtidsvisjon fra et Europa utslettet av atomkrig. Fasinerende og ganske skummel. Kanskje ikke det beste språket, men klarer ikke å legge den fra meg !

Gammel 01-07-08, 15:24   #816
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Marianne Fredriksson, Skilda verkligheter.

Aminta er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 18:42   #817
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Ny tråd: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?

Jo Nesbø - rødstrupe.
Har fått helt Nesbø dilla.

Gammel 01-07-08, 21:56   #818
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg klarer ikke gjøre meg ferdig med Kineseren av Mankell. Flere som synes den er litt treg?

Så jeg sparer Yatzy til ferien og starter opp med Predikanten av Camilla Läckberg istedenfor.

Sist redigert av Obelix : 01-07-08 kl 22:30.
Obelix er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 22:23   #819
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Så jeg sparer Yatzy til ferien og starter opp med Predikanten av Camilla Lackberg istedenfor. ( hvordan får jeg tøddler over a ?)

Trykk på tøddeltasten først (ved siden av å) og deretter på a.

Bluen er ikke aktiv  
Gammel 01-07-08, 22:30   #820
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Trykk på tøddeltasten først (ved siden av å) og deretter på a.

Tusen takk.
Har prøvd alt+ div kombinasjoner

Obelix er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.