|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Pauset
|
Sv: Låner ut barna sine
Jeg ser helt klart det du sier. Men nå sier de fleste her bare "huff så forferdelig" uten å utdype det så veldig. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
By the Sea
|
Sv: Låner ut barna sineJeg vil bare legge til at når det gjelder å ha egne barn på overnatting hos familie/venner, så er det ikke tvil om at det av og til kan være nødvendig av ulike grunner. At man som slitne småbarnsforeldre kan trenge å sove, være sosial eller bare reise bort litt, skal man faktisk ta på alvor.
|
|
|
#43 |
|
By the Sea
|
Jeg synes absoutt det er helt forferdelig å sende bort babyer i den alderen til helt fremmede mennesker når det ikke på noe vis er nødvendig.
|
|
|
#44 |
|
Pauset
|
Nå spikker du. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
By the Sea
|
Jeg spikker, nei!
|
|
|
#47 |
|
By the Sea
|
Gjorde jeg ikke, det så!
|
|
|
#50 |
|
By the Sea
|
Det tror jeg også.
|
|
|
#51 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Helt enig i at om grunnen til at barna skal sove borte er ett fett, men jeg ser virkelig forskjell på å overlate barnet til (for meg)fremmede mennesker i tre døgn når det ikke er nødvendig, og overlate barnet til mormor fordi man selv trenger en natts søvn. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Låner ut barna sineJeg tror ikke barna nødvendigvis vil ta skade av å lånes bort i tre dager, for jeg er så naiv at jeg vil anta foreldrene er i nærheten om det skulle skje noe alvorlig, at barna blir overvåket og passet på.
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Sv: Låner ut barna sineSkjønner ikke at de kan behøve levende barn for å gjennomføre dette konseptet sitt. Det finnes som nevnt over her dukker som er omtrent som babyer. Eller de er antakelig "verre", eller mer korrekt mer krevende. |
|
|
|
#54 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Låner ut barna sineEnig med dere. Jeg kjenner jo til og med at jeg smågruer meg litt når minsten skal være borte i 2 dager, men jeg vet han har det EKSTREEEMT bra (bedre enn hos slitne meg for tiden). Men jeg hadde aldeles aldri i livet turt å låne bort noen av barna mine, ikke engang fireåringen, til noe sånt som dette. Enkelte foreldre er vel bare så PR-kåte at det er tragisk.
|
![]() |
|
|