|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Tåler regn
|
Sv: Nå stoler jeg på dere damer!
Det er jeg også, bortsett fra biler som er hans fag. Han sa det nok ikke i fult alvor, for han er ingen mannsjåvinist. Han har respekt for damer. Og en av mine venninner, er faktisk en dyktig bilmekaniker. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er vanskelig å lokke tilbake de som har gått over til "the Dark Side", så da får du satse på nye, billige sokker fra Kiwi i merket First Price. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Tåler regn
|
Sv: Nå stoler jeg på dere damer!Siden vi er sporet av til sokker og vaskemaskiner, så kan jeg si at det beste er å kjøpe EN type sokker, så merker man ikke at noen blir spist opp. Så jeg har nesten bare svarte like sokker |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Sviiisj!!
|
etter en stund merker man det godt, ved at vaskemaskina lukter surt og trommelen kiler seg fast
|
|
|
#49 |
|
godt brukt
|
Det gjør mannen. Han kjøper noen på Jack & Jones (tror jeg) med tekstur (altså mønster i seg) som de visstnok har hatt der i flere år. Syntes han var en smule rar da han fortalte om dette i sin tid (hvem har plan bak sokkekjøpene sine liksom), men nå skjønner jeg jo hvor utrolig praktisk det er. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Sviiisj!!
|
Det er veldig praktisk! Jeg har utelukkende svarte sokker. Og mannens svarte sokker er med tekstur, ellers ville det jo blitt kaos...
|
|
|
#51 |
|
er her
|
Der kjøper mannen min sokker også.
|
|
|
|
#52 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Nå stoler jeg på dere damer!Det kan også mye mulig være at svigerfaren din mistar ac-anlegget for å være feste til slepekrok.
|
|
|
#54 |
|
Like blid!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå stoler jeg på dere damer!Vår a/c lakk og måtte etterfylles.
|
|
![]() |
|
|