Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Liten & Tøff

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-08, 00:05   #1
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Ulykkelig

Liten & Tøff

Da jeg vært i Oslo to uker siden tok jeg fram den BARNEMAGASINET og market de butikkerne jeg var list og ta en titt i.
En av de var Liten & Toff, i den blade jeg hadde, adressen deres stå feil!! jeg gikk hele før middag rund og rund, da jeg bestemte meg til å fine en an butikk, Den kule magen... så gikk ned litt til på vei tilbake til hotel og der var den, ikke i Toftes gate 25 F som stå på blade men i Markveien 56b.

Da jeg var der kjøpte masse , en av de tingene var en kortarmen molo body som hadde 30% rabbat. Jeg betalte og gikk, ungene var trøtt etter en lang trilletur og vi skule fly tilbake til Bergen den ettermiddag.
Dagen etterpå da jeg skulle pakke av, så jeg på kvitering og hun damme glemte og trekke av de 30% av den body!! jeg ringte med en gang, jeg ville ha penge tilbake. Hun var usikker men jeg foreslåt og sende en fax med kvitering og lapper så hun kunne ser hvilken body var jeg snaked om, konto og email min.

det er nå en uker siden mannem min sendet fax fra jobben og jeg har ikke hørt mer...

Ps. jeg skevet dette her helt alene! vil glad vis noen sier fra hva er feil skrevt

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 00:12   #2
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten & Tøff

Kanskje dere burde ringe og purre, og spørre om de har mottatt faksen?

Jeg synes du har blitt mye flinkere til å skrive norsk vicky! Forstår godt hva du vil si, selv om det er noen skrivefeil innimellom.

Gammel 02-07-08, 00:15   #3
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Re: Sv: Liten & Tøff

ja det skal jeg gjøre i morgen! men måtte vare let it out!!! :uff:

Tusen takk Irma! blir jeg norsk, så må jeg være norsk hele veien! hehehe

Gammel 02-07-08, 00:15   #4
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig med Irma. Du er dessuten blitt veldig flink til å skrive norsk.

Gammel 02-07-08, 00:39   #5
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Det andre innlegget ditt var jo nesten helt prikkfritt, jo! Bare en tastefeil i øverste linje, som helt sikker var et uhell! Ellers merker jeg meg at det er en utfordring å vite når man skal bruke bokstaven "y" ...? Men jeg er kjempeimponert, jeg skjønner jo alt du skriver!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 13:59   #6
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av vicky79, her.

Ps. jeg skevet dette her helt alene! vil glad vis noen sier fra hva er feil skrevt

Synes du er begynt å skrive kjempebra norsk, ikke noe problem å skjønne hva du mener i det hele tatt! Håper du får pengene igjen. Hvis du absolutt vil bli rettet på for å bli enda bedre, så er det i siste linjen jeg fant en del feil. Ville skrevet det slik:
jeg har skrevet dette helt alene. Blir glad hvis noen kan gi beskjed hva jeg har skrevet feil.
(NB! Jeg er ingen proff altså)

Du har virkelig utviklet deg enormt i norsk

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-08, 15:02   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Håper du får igjen det du betalte for mye, Vicky.

Og de andre har helt rett; Du har blitt mye bedre til å skrive norsk. Du får bare skrive som du snakker, du snakker jo helt fint norsk vennen!

Gammel 02-07-08, 15:14   #8
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes du er blitt kjempeflink til å skrive norsk, og har ingen problemer med og forstå deg.

Gammel 09-07-08, 15:18   #9
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Standard

tusen takk jenter! fikk penge i konto min i går!

jeg er glad nå ..

Gammel 09-07-08, 15:29   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra! Jeg bor ikke så langt unna og har handlet endel barneklær der, og opplever dem som ryddige folk. Og jeg syns du skriver veldig bra norsk!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 17:07   #11
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er imponert over norsken din Vicky! Du har blitt veldig flink!

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 17:58   #12
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så bra at det ordnet seg med pengene.

Jeg synes innstillingen din er flott. Du har lært masse.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 18:12   #13
TBM
Passiv

Standard

Du har virkelig blitt veldig flink til å skrive norsk! Så fint at det ordnet seg med pengene!

Bare noen småting som du bør huske på:

- mange flere ord skal samskrives på norsk f. eks. formiddag. "For middag" vil kunne bety hva du har tenkt å ha til middag.

- dobbel konsonant: skulle - ikke skule (som betyr å se stygt på noen) eller dame - ikke damme (som kan misforstås med dammer)

Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 19:05   #14
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er slik som grøsser over dumme skrivefeil, men innleggene dine er bare skjønne. De viser stor glede og lyst over å skrive på norsk, og jeg er såpass egoistisk at jeg ikke har lyst til å rette på deg.

Du er blitt kjempeflink!

Gammel 10-07-08, 20:11   #15
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Autofil, her.

Oi, så flink du har blitt!

Når skal vi på Nama igjen da?

ja!! skal faktisk nå på lørdag!! har bursdag sondag og den skal feries med sushi og desert jijiji

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.