|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Prematurmamma
|
Spinnåff: Anti-barnevernSpunnet av fra denne tråden.
|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnåff: Anti-barnevernFantastisk. Dette måtte jeg dåne en smule eller to av:
|
|
|
#4 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Spinnåff: Anti-barnevern(Viser til Isets først link, "Advarsel mot barnevernet". Herregud for en hjemmeside. Det er helt utrolig at sånt kan ligge ute. En ting er at hun må være fullstendig paranoid, det er jo åpenbart (listen over alle de grusomme konspiratørene inneholder både gode venner, slektninger og foreldrene til venner av meg, fullstendig normale og reflekterte personer alle sammen) - men hun trenger jo å beskyttes mot seg selv. Hun har blant annet lagt ut massevis av lydopptak der hun krangler med diverse etater - sikkert uten den annens vitende.
|
|
|
|
#5 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Spinnåff: Anti-barnevernOm man ser på lenkene på siden du linket til, Advarsel mot barnevernet, så lenker hun til Demokratene, Vidar Kleppe, Intellektueller som er kritiske til Islam, Folkebevegelsen mot innvandring.
|
|
|
#6 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Spinnåff: Anti-barnevernDet verste er jo at det er MANGE sånne hjemmesider på nettet. En helg haug. Med svartelister med fulle navn på, bilder og historier om barn med fullt navn osv. Hadde min mor/far gjort noe sånt mot meg hadde jeg aldri tilgitt dem!
|
|
|
#8 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Spinnåff: Anti-barnevern
|
|
|
#9 |
|
Passiv
|
Sv: Spinnåff: Anti-barnevernDet står at barnevernet i Drammen har anmeldt hjemmesiden. Jeg blir gjerne med på den anmeldelsen av estetiske grunner. Så grusomme farger, fonter, ulike fontstørrelser og midtstilling av tekst burde vært forbudt. |
|
|
|
#10 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#11 |
|
Ustabil
|
Sv: Spinnåff: Anti-barnevernJeg er i grunnen helt enig i at disse hjemmesidene er langt over streken. Jeg er også enig i at mange foreldre er ute av stand til å se sine egne feil og svakheter. Men samtidig - hvis du selv opplever å bli fratatt barna dine og oppfatter dette som helt urimelig og urettferdig - hva skal du gjøre? Ofte vil dette være ressurssvake mennesker, og de vet ikke ut og inn av "systemet". Da vil jeg forestille meg at det kan være fristende å ta i bruk det eneste våpnet de har, offentliggjøring. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Spinnåff: Anti-barnevern
![]()
|
|
|
#13 |
|
Peppy!
|
Milliardindustri, faktisk. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Spinnåff: Anti-barnevernSå barnevernet er altså veien å gå om man vil satse på å dra inn de store gryna.
|
|
|
#15 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Jepp - det var derfor jeg ble barnevernpedagog i utgangspunktet.
|
|
|
#17 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Ja, det er det jeg syns er det verste med disse sidene. At voksne folk blamerer seg sjøl, dem om det. Det sier vel mer om dem og deres selvinnsikt at de lager slike sider.
|
![]() |
|
|