Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor får man kjøpt disse tingene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-08, 12:27   #1
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Hvor får man kjøpt disse tingene?

Selvdisiplin?
Arbeidslyst?

Gammel 04-07-08, 12:31   #2
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får man kjøpt disse tingene?

Clas Olson? De har veldig masse rart, asså.

Gammel 04-07-08, 12:33   #3
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Clas Olson? De har veldig masse rart, asså.

Kanskje jeg skal ta en telefon dit?

Gammel 04-07-08, 12:37   #4
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Si i fra om du finner litt ekstra Ram og (kortidsminne). Mannen har lett ganske lenge. Og jeg trenger store porsjoner av det du leter etter.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 12:41   #5
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Kanskje dette kunne vært noe

Gammel 04-07-08, 12:45   #6
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Kanskje dette kunne vært noe

Hmmm. Jeg kan gjøre det gratis for deg i 2 uker, så kan vi se om det hjelper? Til høsten hjelper nok elevenes forventninger deg, også helt gratis!

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 12:49   #7
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Hmmm. Jeg kan gjøre det gratis for deg i 2 uker, så kan vi se om det hjelper? Til høsten hjelper nok elevenes forventninger deg, også helt gratis!

Hehe takker for tilbudet! Bare for å ha det sagt så var det et tulleforslag jeg kom med

Elevenes forventninger blir nok en god motivasjon ja. Heldigvis er jeg mer selvdisiplinert i jobb enn hjemme

Gammel 04-07-08, 13:10   #8
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

Hehe takker for tilbudet! Bare for å ha det sagt så var det et tulleforslag jeg kom med

Jeg håpet det, ja.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 13:14   #9
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hm, godt spørsmål...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 13:50   #10
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har funnet ut at butikken som heter "Deadline" har disse produktene, det er bare synd at de har så korte åpningstider.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 13:54   #11
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har funnet ut at butikken som heter "Deadline" har disse produktene, det er bare synd at de har så korte åpningstider.

Det har jeg erfart også. Håper den butikken er åpen et par-tre dager i neste uke. Halvårsrapportering de siste dagene før tre ukers ferie . Jeg er allerede i feriemodus.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 18:58   #12
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Det er bare å gi opp; de tingene du søker etter er ikke til salgs i sommersesongen.
*pessimist*

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.