Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Noen som har kjøpt OTH i USA?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-08, 23:02   #1
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har kjøpt OTH i USA?

Jeg tenker på å bestille tvilling OTH i USA, men er usikker på om det er noe å spare. Er det noen som har bestilt fra USA? Fra hvor evt. og hva kom frakten på? MokkMokk?

Gammel 08-07-08, 23:07   #2
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har kjøpt OTH i USA?

Ingen?

Gammel 08-07-08, 23:17   #3
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Var ikke klar over at de leverte til Norge en gang jeg, mulig jeg tar feil.

En venninne av meg bestilt og fikk den sendt til noen hun kjente i USA, de sendte den videre til henne.

Gammel 09-07-08, 00:24   #4
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Var ikke klar over at de leverte til Norge en gang jeg, mulig jeg tar feil.

En venninne av meg bestilt og fikk den sendt til noen hun kjente i USA, de sendte den videre til henne.

Kanskje det er veien å gå. Bare synd at jeg ikke kjenner noen som kan sende for meg fra USA. Vogna jeg vil ha er på tilbud til latterlige 3000 kr!!

Gammel 09-07-08, 10:04   #5
Dixie
Aktiv

Dixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Dixie er litt kul
Standard

Jeg fant heller ingen som sendte hit, men kjøpte fra USA og fikk den levert til hotellet til en venninne som ferierte der. Hun tok den med hjem for meg. Masse å spare ja.

Dixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 10:14   #6
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Kanskje denne tråden kan hjelpe deg litt?
http://www.foreldreportalen.no/forum...t=nettbutikker

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 11:51   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke kjøpt OTH i USA, så egentlig kan jeg ikke gi deg noen konkrete tips.

Men jeg vet at du kan opprette en (postboks)adresse hos JetCarrier, så videresender de til deg. Hvis du bestiller i god tid, og ber de sende med sjøfrakt, kan det vel være litt å spare, men helt eksakt vet jeg ikke. Fordelen med å bestille tvillingOTH i USA, er vel at du får den med regulerbart håndtak. (Korriger meg om jeg tar feil, og dette er gammel info. Mulig de nye modellene du får her i Norge også har det regulerbare håndtaket.)

Da kommer vel varene til Halden (Tistedal), så blir det sendt videre derfra, så den dyreste frakten blir vel antakelig innenlands her.

Du må betale norsk moms, og tollgebyr, men ikke toll, så det blir det jo et regnestykke. 3000 kr. var jo veldig billig, så om du får en beskjed på hvor stor og tung pakken er fra leverandør, og kan sjekke frakten, så burde det være enkelt å finne ut om det lønner seg.

Hvis du skal bestille mye ekstrautstyr, be de pakke det i samme eske, så du slipper å betale for to kolli.

Lykke til!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:32.