|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Fin pult til 1. klassing?Jeg har skolegutt til høsten jeg. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin pult til 1. klassing.Hvor stor? Hvilken prisklasse?
|
|
|
#4 |
|
Skummelt distré...
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin pult til 1. klassing.Henger meg på her jeg. Også på utkikk, men har litt mer spesifikke ønsker. Skal være minst 150 cm bred og 60 cm dyp, da det er bare tull og bytte ut pult da hun skal ha en datamaskin på den. Det kommer vel ikke første året men etterhvert regner jeg jo med at det kommer.
|
|
|
#5 |
|
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
Sv: Fin pult til 1. klassing.De har en del fint på Skeidar, bl.a. en serie som heter Jubee og som også selges på Living. Jeg fant både skrivebordet (kr 699) og separat skuffeseksjon (kr 848) på første side under KONTORET/Skrivebord og PC-bord. Herremannen har seng i denne serien, og den er helt grei til en rimelig pris.
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Akershus
![]() |
Sv: Fin pult til 1. klassing?Nå vet jeg ikke hvor du bor, men jeg har en som er overflødig. Hvit, med plass til pc. En grei Ikea-pult med skuffe på siden.
|
|
|
|
#7 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Fin pult til 1. klassing?Mannen har lagt benkeplate med understell av en gammel skrivepult til storebror sitt rom. Da får du iallefall så lang pult du vil.
|
|
|
|
#8 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Fin pult til 1. klassing?Vi tenker i disse baner vi også for tiden, holder på å planlegge rommet til storesøster, hun blir skolejente neste år. Har tenkt på å lage pulten selv av en bordplate eller benkeplate, legge denne oppå en kommode eller kanskje et underskap fra ikeas kjøkkenavdeling. Dette krever selvfølgelig ganske god plass, noe som kan være vanskelig på et barnerom av vanlig størrelse... Så jeg har ikke en kjempegod løsning klar, bare en ide om å bruke helt andre oppbevaringsmøbler til å lage pult med god lagringsplass.
|
![]() |
|
|