Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hva har du som pynt på spisebordet ditt?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-08, 13:54   #41
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har du som pynt på spisebordet ditt?

Et brett med 2 telysestaker og en høy glasslysestake med hvitt lys, på hvitt bord.

Når mannen kommer hjem så legger han kortholder, mobil og bilnøkkel der - og innen 4 sekund har jeg rydda det bort.
:angst for rot på spise-/kjøkkenbordet:

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 14:26   #42
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forøvrig aldri rot på bordet.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 14:33   #43
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eit kunstfat i keramikk.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 14:53   #44
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Gni det inn.

Jeg har det stort sett aldri ryddig.

Gammel 08-07-08, 14:55   #45
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har heller ikke rot på bordet. Bare litt uvanlige ting.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 14:58   #46
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Hvor har du rotet ditt, da?

Her fungerer bordet som plass for alt vi ikke vil at barna skal få tak i. (Later til å være nokså mye i skrivende stund).

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 15:28   #47
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spisestua er en av mine mange "clutter spaces" - for å snakke på "fly ladysk"

Gammel 08-07-08, 15:35   #48
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nix og nada. Har blomster og evt duk i selskaper, men ellers liker jeg det best uten dilldall.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 16:08   #49
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Gni det inn.

Jeg har det stort sett aldri ryddig.

Det er jo sant

Opprinnelig lagt inn av Hasselnøtt, her.

Hvor har du rotet ditt, da?

Her fungerer bordet som plass for alt vi ikke vil at barna skal få tak i. (Later til å være nokså mye i skrivende stund).

Jeg har noe rot på vaskerommet og på kontoret her hjemme, ellers er det ryddig stort sett til enhver tid. Alt har sin faste plass.
Jeg hater rot.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 16:09   #50
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå:
- fruktskål
- puslespill
- aviser
-plastglass med barneplukkede blomster
- vesken min
- solbriller
- colaglass
- tegninger fra ungene
- en serviett fra i går.

: sjuske:

Gammel 08-07-08, 17:30   #51
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

I skrivende stund:
- to melkekartonger med blomkarse som skulle vært plantet ut for lenge siden.
- tre røde te-lysestaker
- solkrem
- håndkrem
- dusjsåpe
- tegnesaker
- noen bøker
- en Polly Pocket-dukke
- en CD (nyeste til Malin, forøvrig)
- et Wendy-blad
- sigarettpapir (mannens...)
- en brosjyre fra et museum vi har besøkt i ferien
- to sakser
- to brett klistremerker
- jobbnøklene mine
- eldstedatters jålerier (sminke og ringer)
- dagens post

Slå den, den som kan!
Innimellom er det voksduk på, innimellom er det en eller annen løper der, blomster dukker opp og forsvinner, men haugen over kommer stadig tilbake.

ming er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 17:46   #52
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Nå har vi eikebord da, men vi har som oftest en lang løper over det hele.
Jeg har en ganske stor lysestake med jukseprismer rundt. Den er til kubbelys hvor lyset står inni en glasskuppel.

Fåes sikkert kjøpt nesten overalt og kommer fra Sia. Fryd har hatt noen lignende tror jeg.

Ellers synes jeg spisebord er finest uten alt for mye dilldall på.

Du kan jo ha en Orkide kanskje?

Herregud.. jeg har jo nesten det aamme som deg. Ikke juksprismer da. Men løper og kubbelys i glasskuppel med noe svart utenpå.

Og så har jeg blomsterdryss på hver side av kubbelyset.

Gammel 08-07-08, 17:47   #53
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er litt som annem. Jeg orker ikke rot på bord!

Gammel 08-07-08, 17:56   #54
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

I skrivende stund:
- tre røde te-lysestaker
- solkrem
- håndkrem
- dusjsåpe
- tegnesaker
- noen bøker
- en Polly Pocket-dukke
- et Wendy-blad
- to sakser
- to brett klistremerker
- jobbnøklene mine
- dagens post

Slå den, den som kan!
Innimellom er det voksduk på, innimellom er det en eller annen løper der, blomster dukker opp og forsvinner, men haugen over kommer stadig tilbake.

Jeg slår den!
- micro
- vannkoker
- kurv med bestikk
- olje
- boks med kaffe
- boks med mme
- boks med grøtpulver
- salt og pepper
- 3 glass
- skål med nektariner
- en rødløk
- krukke med frokostblanding
- babycall
- litermål
- brunt sukker på norgesglass
- blender
- skjærebrett
- tørkerull
- edikk
- nøkkelknippe

uten kjøkken denne sommeren...

Gammel 08-07-08, 17:58   #55
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ming, her.

I skrivende stund:
- tre røde te-lysestaker
- solkrem
- håndkrem
- dusjsåpe
- tegnesaker
- noen bøker
- en Polly Pocket-dukke
- et Wendy-blad
- to sakser
- to brett klistremerker
- jobbnøklene mine
- dagens post

Slå den, den som kan!

Den slår jeg ikke, og ikke ønsker jeg å slå den heller.
Jeg hadde nok begynt å rydde hjemme hos deg.

Gammel 08-07-08, 18:12   #56
Ratatosk
Fullverdig medlem

Ratatosk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Ratatosk er litt kul
Standard

Som pynt har jeg om vinteren tre Kosta boda lysestaker (+ lys selvsagt). Om sommeren kanskje en bukett blomster av og til.

Alt det andre som står der er ikke pynt. Jeg prøver å la bordet være ryddig, men det står stort sett alltid en bærbar eller to der og lager rot.

Ratatosk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 18:14   #57
Hulda

Hulda sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
Hulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smartHulda imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Et eikebord med gjennomsiktig plastduk og en lilla løper(den andre henger på en stol):
en acer laptop, canon eos 350d, en symaskinfot, en bunke regninger, et silkemaling-bilde som Bragus hadde med fra bhg, solkrem.
Det som egentlig skal stå på bordet (ALENE)er et lysfat med diverse kubbelys og blanke lysestaker. (Fra Ikea)

Gammel 08-07-08, 18:49   #58
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå har jeg dette:

Jeg har forøvrig aldri rot på spisebordet. Andre steder, derimot ...

Gammel 08-07-08, 18:59   #59
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Akkurat nå har jeg dette:

Jeg har forøvrig aldri rot på spisebordet. Andre steder, derimot ...

De var fine. Er de seiglivet?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-08, 19:12   #60
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Akkurat nå er det fullt av bilder og utklippsmateriell. Tragisk rotete med andre ord.
Ellers bruker jeg ikke å ha noen ting på spisebordet. Må jo alltid rydde det bort når middagen skal på, så da blir det for oss lettere å ikke ha pynt stående på :lat:

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:30.