|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Har fått viljen sin
|
Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?Storebror elsker kosedressen sin i velour fra Katvig. Den er i størrelse 98, og nå er den bare akkurat passe. Jeg kan ikke huske å ha sett andre slike hele "kosedresser" i større størrelser enn 98. Egentlig er både vanlig bomullsstoff, velour og frotte av interesse, men den må være litt lunere enn en vanlig pysj. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?Har reflex egne butikker? Er det babyshop som fører dette merket i Oslo? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Opp og ned
|
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?På kaldere dager med kun undisen under så blir det vel ikke for varmt?
|
|
|
#5 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?Storebror her har en fra Okker Gokker, den er jo 104 iallfall. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Javel
|
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?Katvig sin velourdress kan du få i str 104 også. Mulig den også finnes i 110. Synes også den er deilig.
|
|
|
|
#8 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?
Ja jeg har vel engang hørt at den skal finnes i de store størrelsene også, men jeg har aldri sett at en butikk har hatt den inne. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?Jeg har sett Katvig velourdress i 104. Men husker ikke hvor. Muligens på Sprell i Markveien, eller Liten og Tøff.
|
|
|
#11 |
|
Javel
|
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?Her fant jeg iallefall den grønne i str 104:
|
|
|
|
#12 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?Åh Senna! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Javel
|
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?Jeg har lyst på den brune og sorte jeg, men den finner jeg ikke store størrelser noen plass. Har en grå/sort (er det vel) i str 98 i dag. Den passer nok en stund til, men det spørs om det kanskje ikke blir en grønn i 104.
|
|
|
|
#14 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?Det er ingen som har en brukt en tilsalgs da? |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det heldrakter i størrelse 104-110?Her har de en rød i 110 ihvertfall. Samme siden har brun også i 110. :hjelpsom:
|
|
|
#16 |
|
Har fått viljen sin
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har fått viljen sin
|
Da får du solgt den igjen. Jeg ville kjøpt den om det var forrige uke |
|
|
|
![]() |
|
|