|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Re: Sv: Is når det er varmt
Det er faktisk en fin kveldsmat.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Is når det er varmtKan bruke den frukten man liker best, jeg er veldig glad i jordbær.
|
|
|
#24 |
|
Textrovert
|
Sv: Is når det er varmt
Viktig er det vel ikke, men det er jo godt. Og om noen bestemmer seg for å spise og/eller la barna spise is hver dag i en periode, så blir jeg verken sjokkert eller bekymret.
|
|
|
#25 |
|
I mål
|
Sv: Is når det er varmtJeg tenker som med is som med andre ting; det kommer jo helt an på hva annet man spiser. Heller is hver dag enn masse snop, men det er klart at is er mer usunt enn både epler og vann. Det blir en balansegang, og jeg synes det er vanskelig å se på det isolert. Vi spiser ikke is istedenfor vanlig mat om sommeren, men enten i tillegg til eller i en situasjon hvor vi ellers ville spist godteri eller kake. Har vi spist en is en dag er terskelen høyere for å spise godteri og kake samme dag. Det gjelder både meg og mannen og S. Jeg tenker egentlig sånn med det meste, jeg synes ikke is er noe unntak. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Textrovert
|
Sv: Is når det er varmt
|
![]() |