Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-07-08, 21:39   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Crocs eller "jukse-crocs" - kvalitet

Jeg og mannen har hatt Rema sine, og de har funka fint de egentlig! Men nå har jeg bestilt ekte til mannen da (han bruker sine mer enn mine) - så får vi se. Selv himla han med øynene over at jeg hadde gjort det.

Hannah har kun "ekte".

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 21:52   #22
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Eldste har BO og jeg synes at de er stive på foten. Minsta har Holey Soles og de virker veldig myke (jeg kommer ikke oppi dem og har derfor ikke fått prøvd dem. Jeg har Mary Jane og etter to uker kan jeg si at jeg elsker dem. Sammenliknet med BO er det dag og natt og eldstefrøkna er enig. Hun har nå overtalt pappaen til å bestille Mary Jane til henne også og jeg sier ikke nei. Hun har samme størrelse som meg og da kan vi bytte.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-07-08, 22:02   #23
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke prøvd noe annet enn Crocs så sammenligningsgrunnlaget er dårlig.
Derimot er vi storforbrukerere jeg har fem par W har fem par, lille E har fire par. Far sine var for store og de har vi gitt bort til M.

Gammel 06-07-08, 22:55   #24
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har kastet mine kopier etter jeg jeg kjøpte original i statene.
De har jeg hatt i 1.5 år.
Da jeg var i Italia så kjøpte jeg et par nye originale med fòr til å bruke om høst/vinteren.
I`m lovin it, no more fake.

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-08, 11:58   #25
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De selger dem bla. på Obs.

Nærmeste OBS er 50 mil sørover

Gammel 07-07-08, 11:59   #26
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Oj da er det jo ikke så lett nei. Jeg mener å ha sett dem i flere skobutikker også altså, bla. Skoringen.

Gammel 09-07-08, 00:40   #27
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Url?

http://www.holeysoles.no/

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 00:43   #28
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Her i huset har alle tre ungene to par crocs hver, og mor har tre. Vi bestiller fra taylorshoes.com.

Kopiene har jeg ikke prøvd.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-07-08, 01:28   #29
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ekte crocks og Rema-crocks, merker ikke noe forskjell.

Gammel 09-07-08, 10:00   #30
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Oj da er det jo ikke så lett nei. Jeg mener å ha sett dem i flere skobutikker også altså, bla. Skoringen.

ok. Har bare sett ekte, eurosko sine Bo.
Fikk en mms i går med noen Cars "crocs" fra skoringen til 199 kr. Ei venninna i Fredrikstad som hadde sett de der nede så må jo se om de har de her

Opprinnelig lagt inn av Æirill, her.

http://www.holeysoles.no/

Thænk ju

Gammel 09-07-08, 11:36   #31
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

jeg har bare prøvd de vanlige crocsene.. og er kjempe fornøyd med dem.. de er kjempe gode for meg med bekkenløsning..
jeg kan ikke uttale meg om noen kopier.. snuppa har og ekte som hun har hatt hele året i barnehagen men tenkte faktisk å kjøpe coop obs crocs til henne nå før hun begynner igjen.. får se om de er greie da.. Tror ikke hun bryr seg.. jeg vil ikke ha kopier.. *kresen*

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-08, 12:09   #32
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg har begge deler og merke himmelvid forskjell i forhold til comforten på foten og det å bli klam.

Gammel 13-07-08, 11:28   #33
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

I går fikk turbo velge mellom uekte "cars" "crocs" og ekte "cars" crocs.
Og han valgte de uekte for de var best og tøffest
De ekte hadde jo bare en liten bil bake på "reima på hælen" men den uekte var formet som en bil

Gammel 13-07-08, 13:03   #34
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Vi har ekte crocks og Rema-crocks, merker ikke noe forskjell.

Samme her. Bortsett fra at Rema-kloggene måtte stå ute til lufting ei natt før jeg orket å ha dem i hus. De luktet død og fordervelse (sterk plastlukt), og jeg trodde først jeg bare måtte kaste dem...

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-08, 14:18   #35
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Samme her. Bortsett fra at Rema-kloggene måtte stå ute til lufting ei natt før jeg orket å ha dem i hus. De luktet død og fordervelse (sterk plastlukt), og jeg trodde først jeg bare måtte kaste dem...

De vi kjøpte i fjor var sånn ja men ikke de vi kjøpte i år.
De e fjor var mere hard plast men de i går vare mere crocs aktig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:01.