Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Asus EEE?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-07-08, 20:23   #1
Left
Passiv

Standard

Asus EEE?

Reklamen ser jo super ut. Må være glimrende å ta med seg på forelesninger o.l? Enkelt og greit?
Noen som har den og kan si litt om hvordan den er - og om den anbefales?

Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 20:33   #2
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 241
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Asus EEE?

Den er vel ikke til salgs i Norge enda? Min mann har bestilt, og venter den i posten så snart den kommer til landet. Jeg er også spent på hvordan den er.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-08, 21:07   #3
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hørt mye positivt om den, og storebror holder på å spare til en slik en. Det eneste negative jeg har lest, er at tastaturet kan være litt knotete for voksne fordi det er lite.

Gammel 15-07-08, 21:16   #4
Left
Passiv

Standard

At tastaturet er knotete tror jeg nok, men det er antakelig en tilvenningssak. Leste nettopp en anmeldelse - upartisk eller hva jeg skal kalle det (altså ikke reklame) - og han sa at han raskt hadde vennet seg til å skrive på den like raskt som på et vanlig tastatur.
Jeg har veldig lyst på en rosa

Svar med sitat
Gammel 18-07-08, 10:03   #5
Left
Passiv

Standard

Dytter litt på denne jeg. Mens vi venter, kan vi jo se på denne:
http://www.itavisen.no/sak/514342/

Med mindre det kommer noen "sjokkerende" opplysninger om hvor elendig den er så må jeg ha en sånn. Nå gidder jeg ikke dra med meg laptop frem og tilbake til skolen, fordi den er for stor. DET blir ikke noe problem her.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:24.