Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk ...

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-08, 21:06   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk ...

... teddybjørn? Jeg er på jakt etter en skikkelig kosebamse til lillebror, men finner ingen som oppfyller kravene mine.

Er det noen som har noen tips? Ev. lenker?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 21:11   #2
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk...

Avsporing:

Hadde du ikke sagt "klassisk" så skulle jeg anbefalt Uglydolls. De er utrolig myke, gode og babyvennlige. Dessuten lærer man å sette pris på de indre kvaliteter.

Gammel 16-07-08, 21:42   #3
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

... og de kjøpes hvor?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 21:45   #4
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Før fikk man dem kun på nettet eller på Norway designs - men etter hvert har jeg sett dem i vanlige leketøysforretninger i Norge også. Vi har kjøpt våre (vi startet med 6 og så slapp jeg mannen løs, så vi har en del ) fra Dave's cool toys: http://www.davescooltoys.com/

Direkte link: http://davescooltoys.com/Merchant2/m...Category_Code=

Gammel 16-07-08, 21:49   #5
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Bukowski

Er absolutt min favoritt. Har kjøpt de på babybutikker, lekebutikker og Gardermoen.

De er supermyke, Mange har lange fine ører som barna ELSKER og de er kjempefine.

http://www.bukowski.se/

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 21:51   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De fra Uglydolls var jo superkule da!

Jeg liker ikke å si det, men de to bamsene av best kvalitet her i huset er de fra Build a bear.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-08, 21:54   #7
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk ...

Hva med denne?
http://sprell.no/index.asp?side=prod...1104&utsolgt=1

Selv har vi en kjøpt på Toys r us.

Gammel 16-07-08, 22:01   #8
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk ...

Uglydolls er supre!

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 02:11   #9
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Vet ikke hvordan disse bamsene er,men det er jo litt sjarmerende å lage sin egen lille bamse da.

http://www.buildabear.no

Gammel 17-07-08, 09:18   #10
Christina
Pauset

Medlem siden: Nov 2007
Christina har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi kjøpte denne bamsen til guttungen da han var liten, og den har vært veldig populær:

http://www.scandinavianlife.no/epage...0&Currency=NOK

Christina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 09:47   #11
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har flere fra Teddykompaniet og lignende. Det er disse med lange armer og bein, i mykt kort plysjstoff, i forskjellige dyrefigurer. Kaninene er veldig fine siden ørene er så fine å gripe og sutte på. De har ingen løse øyne eller snuter, bare brodert på, og siden de er litt runde og halv-faste i kroppen er de fine å legge inntil babyens ansikt uten å være redd for at babyen ikke får luft (litt som å ligge inntil mammas pupp, faktisk ). Hassel har stor kanin, og liten elefant og katt (sistnevnte er med i vogna). De selges f.eks. på babyshop, og er veldig lette å erstatte dersom man skulle være uheldig å miste den kjære kosebamsen.

Sist redigert av Kanina : 17-07-08 kl 09:53.
Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-08, 09:52   #12
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bukowski, som anbefalt over. Vesla mi elsker sin Bukowski-kanin, hun går ingen steder uten den, og jeg synes den er nydelig også

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-08, 18:26   #13
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Babyshop har mange gode bamser, bl.a. Auroras favoritt helt fra hun var baby og frem til nå. Finner ikke bilde av den, men den ligner på denne:

Denne er også fra Keel Toys:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:28.