|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trøtt
|
Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk ...... teddybjørn? Jeg er på jakt etter en skikkelig kosebamse til lillebror, men finner ingen som oppfyller kravene mine.
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk...Avsporing:
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Sv: Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk...
|
|
|
#5 |
|
Øyboer
Sv: Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk...Bukowski |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk...De fra Uglydolls var jo superkule da! |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Tankefull
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk ...Hva med denne?
|
|
|
#8 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk ...Uglydolls er supre!
|
|
|
#9 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk ...Vet ikke hvordan disse bamsene er,men det er jo litt sjarmerende å lage sin egen lille bamse da.
|
|
|
#10 |
|
Pauset
Medlem siden: Nov 2007
![]() |
Sv: Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk ...Vi kjøpte denne bamsen til guttungen da han var liten, og den har vært veldig populær: |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk ...Vi har flere fra Teddykompaniet og lignende. Det er disse med lange armer og bein, i mykt kort plysjstoff, i forskjellige dyrefigurer. Kaninene er veldig fine siden ørene er så fine å gripe og sutte på. De har ingen løse øyne eller snuter, bare brodert på, og siden de er litt runde og halv-faste i kroppen er de fine å legge inntil babyens ansikt uten å være redd for at babyen ikke får luft (litt som å ligge inntil mammas pupp, faktisk
Sist redigert av Kanina : 17-07-08 kl 09:53. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk ...Bukowski, som anbefalt over. Vesla mi elsker sin Bukowski-kanin, hun går ingen steder uten den, og jeg synes den er nydelig også
|
|
|
|
#13 |
|
Quiet, please
|
Sv: Hvor får jeg kjøpt en klassisk, men babyvennlig og ikke minst supermyk ...Babyshop har mange gode bamser, bl.a. Auroras favoritt helt fra hun var baby og frem til nå. Finner ikke bilde av den, men den ligner på denne:
|
![]() |
|
|