|
|||||||
| HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Nokia 6220 eller N82Noen som har erfaring med disse telefonene?
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Nokia 6220 eller N82Tror du vil ha 6220 selv, du har nemlig bare lagt inn link til den.
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell Sist redigert av him : 16-07-08 kl 22:00. Årsak: skriveleif |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Nokia 6220 eller N82Hmrf. Det var da som bare. Her skal den være:
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Nokia 6220 eller N82Nokia 6220 Classic funker fin fint til meg. Minuser: litt laber lydkvalitet, litt plastikk-følelse og relativt små taster som kan være litt knotete til å begynne med. Man venner seg til alt. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nokia 6220 eller N82Har N82 selv, men har bare hatt den litt over ei uke. Er foreløpig meget fornøyd. Bildene er god kvalitet, men så ble jo kameraet testvinner på bildefronten. Eneste minus er at man ikke kan bruke smilier når man skriver tekstmeldinger, noe jeg var vant med på Sony E.
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Nokia 6220 eller N82
Det kan man ikke på 6220 heller |
|
|
|
|
|
#7 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nokia 6220 eller N82Tastene på N82 står litt opp og er fine å trykke på. Trykker sjelden feil, noe jeg ofte gjorde med de flate tastene på SE.
|
![]() |
|
|