|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreSånn var det her også. Mannen min hører lyden gjennom lukkede dører og ber meg skru av med en gang. Jeg spiller den om og om igjen og hører kanskje en svaaak lyd hvis jeg sitter inntil høyttaleren. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg hørte ingenting fra den linken, guttungen og en kompis satt her på stua og begge tok seg straks for ørene. De syntes lyden var ekstremt ubehagelig... Mor har fått seg en nytt våpen. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg hører bare en svak piiiip.. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg hører den ikke, men får på en måte øresus inne i hodet av den. Sønnen min syns det et pussig at jeg har det sånn, men han er sluttet å teste den ut, for jeg blir skikkelig gretten av det.
|
|
|
|
#47 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Ringetonen som bare barn kan høre
kidsa tror de lurer de voksne, og så er det faktisk omvendt. moah-ha-hah-haaaa!
|
|
|
#48 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg satte volumet på fullt, men hørte ingen ting. Ikke en gang hundene reagerte.
|
|
|
|
#49 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg hørte den uten problem. Jeg hører også den høye pipelyden av tv-en når den står på.
|
|
|
#50 |
|
Ute av produksjon
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreEg høyrte ingenting, då blir det fritt spelerom for elevane framover
|
|
|
#51 |
|
Jeg ble frisk!!
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg kunne høre den. Sambo også, utrolig nok. Han som hører ingenting ellers.
|
|
|
#54 |
|
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreDe som er under 30 i familien hørte lyden. Men ikke vi gamlinger.
|
|
|
|
#55 |
|
søt
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg hørte den. Er 32 år og vet jeg har god hørsel, på tross av øresus og uendelig mange konserter.
|
|
|
#56 |
|
Textrovert
|
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreJeg hørte den, jeg også, men jeg måtte skru opp volumet ganske høyt.
|
|
|
#58 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Ringetonen som bare barn kan høreEn av nevøene mine hadde en slik ringetone. På julaften hørte jeg plutselig en pipelyd og spurte de andre hva den pipingen var. Verken mannen min, svigerinnen min eller mine svigerforeldre hørte denne. Jeg skjønte ingenting, men til slutt så jeg bort på nevøen min og han sitter med mobilen sin. Han ble litt overrasket av at jeg hørte ringetonen. |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2008
![]() |
Sv: Ringetonen som bare barn kan høre
Akkurat sånn har jeg det også. Denne lyden kunne jeg imidlertid bare høre på det ene øret. |
|
|
|
![]() |
|
|