|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Leser
|
Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Leste i avisen i dag at "alle" ungdommer vet hvor de kan få tak i stoff. Vet egentlig ikke om det er så sjokkerende, mener vi hadde god peiling vi også da vi var ungdommer. Jeg vil tro at en av grunnene til at så få voksne folk begynner med stoff er at de faktisk ikke vet hvordan man skal få tak i det.
|
|
|
#3 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Her vet vi hvem som driver med stoff, men jeg er ingen ungdom lengre, men bor på et lite sted hvor alle kjenner alle. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Queen of intentions...
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Oschlo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Jeg har hørt man kan gå langs Akerselva, og få alt man ønsker. Om det er sant, aner jeg ikke. Så jeg får vel si jeg ikke har peiling jeg heller.
|
|
|
|
#6 |
|
Studenten
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Ja, det vet jeg. Men jeg kommer aldri til å ville få tak i det.
|
|
|
#7 |
|
thirtysomething
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Jeg aner ikke hvor jeg skulle fått tak i det om jeg hadde villet.
|
|
|
#9 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Ja, det veit eg, men det fristar ikkje. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Skippergata? Eller er de jaget derfra nå?
|
|
|
#11 |
|
kamerat
|
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Jeg visste det godt da jeg gikk på ungdomsskolen (selv om jeg var Tidenes Prektigste Tenåring™), men nå har jeg bare en vag, teoretisk anelse.
|
|
|
#16 |
|
Leser
|
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?
Sånn at jeg får testet viljestyrken min mener du?
|
|
|
#17 |
|
sporadisk
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Ha'kke peiling. Men tror ikke det ville vært vanskelig å fått tak i om man ville.
|
|
|
#19 |
|
-
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Det enkleste, og vanligste, er nok å gå til legen. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Vet du hvor du kan kjøpe stoff?Ville ikke hatt store problemer med å finne hasj ihvertfall. Har bodd mange år på Grünerløkka, og nederst ved elva og ved eventyrbrua står de tett i tett. Andre stoffer har jeg ikke peiling på. Kan være dealerne nevnt over har det også, jeg har ikke snakket med dem for å si det sånn |
|
|
|
![]() |
|
|