|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Reaksjoner på hemmelig bryllup?Jeg leste tråden "Hvordan opplevde du bryllupet ditt?" og ser at flere som giftet seg i hemmelighet, opplever negativ tilbakemelding fra enkelte i familien eller vennekretsen.
|
|
|
#3 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?Jeg skjønner ikke hvorfor folk tillater seg å være så uhøflige. At man blir skuffet er en ting, men det går an å holde det for seg selv. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?Jeg tror ikke det har noe med festen å gjøre. Jeg tror det dreier seg om at man tror og tenker at slike ting deler man i et vennskap eller med nær familie. I hvert fall forteller om det på forhånd. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?Jeg har "opplevd" hemmelig bryllup i den forstand at en i familien giftet seg hemmelig. De ønsket å gjøre det på denne måten og de ønsket ikke noe oppmerksomhet eller styr fra andre. Jeg har ingen problemer med å respektere det. Jeg kunne selvsagt ønsket å få lov til å gitt de en opperksomhet den dagen det foregikk, men da var det vel strengt tatt mitt behov som ville ha blitt dekket og ikke deres. Hvordan man ønsker å gifte seg må få være opp til de enkelte parrene det er snakk om. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?
|
|
|
#7 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?Vi giftet oss hemmelig, og fikk ingen kjipe reaksjoner i ettertid, det var i hvert fall ingen som nådde meg. Tenkte aldri på muligheten for det heller. Man gifter seg jo ikke for andre, så jeg synes det er meningsløst å bli sur for noe sånt.
|
|
|
#8 |
|
Sliter med tastaturet
Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?Jeg giftet meg også i hemmelighet, forresten. Jeg følte på det i etterkant, til tross for at jeg ikke fikk noen store reaksjoner. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?Vi kunne godt giftet oss i hemmelighet, fordi vi ikke bryr oss om stor fest og gaver. Vi vil bare bli gift. Mulig foreldre får vite det da, og selvsagt forloverne.
|
|
|
#10 |
|
Etylbarbital
Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?Vi giftet oss i hemmelighet og fikk intet annet enn positive reaksjoner. De kjenner oss godt, så det kom ikke som noen bombe at det ikke ble noe marengsfullpakkebryllup på oss.
|
|
|
#11 |
|
trenger lading
|
signerer
|
|
|
|
#12 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?Vi giftet oss overaskende der ingen viste om det. Bortsett fra litt surmuling fra to av mine søstre som bodde utenbys og ikke kunne lutes til stedet (og som jeg den gang knapt snakket med) så har det ikke vært noe problemer. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?Vi giftet oss i hemmelighet og fikk mest negative reaksjoner. Faktisk er det flere som nå, 17 år etter, går og gnåler om at vi ikke gjorde det "riktig". |
|
|
|
|
|
#14 |
|
interlektuell
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?En av mine nærmeste venninner giftet seg hemmelig, noe jeg faktisk hadde regnet med. Hun er en meget privat person, og det passet dem begge å gjøre det på denne måten. Det viktigste for meg var at de fikk et slikt bryllup som var slik de ønsket. Vi rundt fikk jo rikelig anledning til å gratulere og gi gaver i etterkant.
|
|
|
#15 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?Jeg tror faktisk de fleste som kjenner oss godt forventer at vi gifter oss i hemmelighet.
|
|
|
#16 |
|
nygift
|
Sv: Re: Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?
Her også
|
|
|
|
#17 |
|
En Som Trener
|
Sv: Re: Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?Mine foreldre giftet seg i hemmelighet, og fikk noen svært negative reaksjoner og det har jeg full forståelse for faktisk! De fortalte det nemlig ikke engang til fars barn fra tidligere ekteskap, de fikk lese det i avisen! Jeg skjønner svært godt at min halvsøster var sur for det i månedsvis, det ville jeg vært også!
|
|
|
#18 |
|
trøtt
|
Jeg tror ikke det handler om ikke å være glad på andres vegne, men om et ønske om å få være med å dele gleden.
|
|
|
#19 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Reaksjoner på hemmelig bryllup?
Men alt dette er jo å sette deg og dine behov og ønsker først.
|
|
|
#20 |
|
Ringskrømt
|
Man kan riktignok ikke noe for hvordan man føler, men hvis bryllupet hadde vært et faktum, burde du holde deg for god til å si noe til henne.
|
![]() |
|
|