Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Ang. å snu døgnet

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-08, 01:12   #41
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ang. å snu døgnet

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Jeg er et a-menneske som er gift med et b-menneske. Han er umulig å få i seng om kvelden, og enda verre å få opp om morgenen. Det er kilde til ganske så mange krangler.

Jeg er utrolig takknemlig for at jeg er født a-menneske. For det er en tilbøyelighet man er født med, er det ikke?

Jupp. Og jeg tror det er like vanskelig for et b-menneske å forandre seg som det ville vært for et a-menneske. Jeg forventer ikke at alle skal greie å skrive eksamensoppgaver kl 4 på natta, selv om jeg fint greier det. Heldigvis/ uheldigvis (alt ettersom) er mannen jeg lever sammen med også b-menneske. Å krangle om døgnrytme høres grusomt ut.

A-mennesker er utrolig heldige som tross alt har en døgnrytme som passer sammen med de fleste jobber.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 01:12   #42
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Selvsagt er det best å male om natten. Da sover ungene og du kan trygt sette fra deg malingspannet hvor som helst og ingen rører det. Veldig praktisk. Da slipper man å få hjelp av de klåfingra små søte assistentene.

Gammel 23-07-08, 01:35   #43
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Propella, her.

Selvsagt er det best å male om natten. Da sover ungene og du kan trygt sette fra deg malingspannet hvor som helst og ingen rører det. Veldig praktisk. Da slipper man å få hjelp av de klåfingra små søte assistentene.

Barna er ikke her nå, ellers hadde jo det vært en genial unnskyldning for å lurke oppe i sene timer.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 01:42   #44
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Alt man skal gjøre gjøres best om natten.
*nettopp ryddet kjøkkenet slik at det er klart til kakebaking i morgen*

Gammel 23-07-08, 01:43   #45
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal ikke jobbe før 11 - 11:30 i morgen.

Gammel 23-07-08, 01:45   #46
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jobbe?

*permisjon*

Gammel 23-07-08, 01:46   #47
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Heldigvis/ uheldigvis (alt ettersom) er mannen jeg lever sammen med også b-menneske. Å krangle om døgnrytme høres grusomt ut.

Fordelen med å bo sammen med et A-menneske er jo at da kan han stå opp med ungene på morgenen og jeg sove lenge. Mannen er egentlig B-tror jeg, men kan manipuleres til å være A når jeg trenger det.

Gammel 23-07-08, 01:46   #48
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jobbe?

*permisjon*

Så du ikke prikken?

Gammel 23-07-08, 01:49   #49
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Så du ikke prikken?

Jo jeg gjorde det.
Jeg var mer i sånn "jobbe hva er det" modus... Jeg har ikke jobbet på lenge, sykemeldt hele svangerskapet og nå permisjon.

Tenke på meg når de spiller fear of the dark da.

Gammel 23-07-08, 01:51   #50
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Jo jeg gjorde det.
Jeg var mer i sånn "jobbe hva er det" modus... Jeg har ikke jobbet på lenge, sykemeldt hele svangerskapet og nå permisjon.

Tenke på meg når de spiller fear of the dark da.

Permisjon ER jobb. Ikke la noen innbille deg noe annet!

Gammel 23-07-08, 01:55   #51
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Permisjon ER jobb. Ikke la noen innbille deg noe annet!

Ja det har du jammen meg rett i!
Det er jo faktisk en 24 timers jobb! Men mye koseligere enn å være på den "skikkelige" jobben hver dag da.
Skjønt jeg klarer jo ikke å holde meg borte, er der nede for å prate med folk et par ganger i uken. Elsker de jeg jobber med!

Gammel 23-07-08, 11:40   #52
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg prøvde å tilfredsstille mannen ved å legge meg i rimelig tid i går (men etter midnatt likevel da..). Vel, tilfredsstille eller utnytte ham, enten eller. Kunne likesågjerne stått opp igjen og tatt fatt på vaskerommet, som jeg nå må gjøre i halvtrøtt modus, energinivået var mer tilstede etter jeg la meg enn det er nå..

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 13:09   #53
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Thula, her.

... Jeg prøver å legge meg i anstendig tid, men hvis jeg ikke jobber over en periode (ferie etc.) vil jeg snikende og gradvis snu døgnet. ...

Jeg snur døgnet når jeg jobber, jeg. Presser meg i seng allerede før kl 0100 og står opp rundt 0630. Det er IKKE naturlig.

Opprinnelig lagt inn av kris, her.

... tenk så viktige vi B-mennesker var for å beskytte flokken vår om natten? Mens de andre sov, var vi våkne, passet ilden og holdt utkikk. ...

Jeg visste det, jeg er et NYTTIG menneske .

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Fordelen med å bo sammen med et A-menneske er jo at da kan han stå opp med ungene på morgenen og jeg sove lenge. ...

Skal vel innrømme at fordelen med A-mennesker er småbarnstiden. Nå når ungene (i puberteten, alle sammen) sover til kl 1400 hele ferien, skulle jeg gjerne sett at Kjærestens søvnrytme samsvarte mer med min egen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 23:19   #54
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Skal vel innrømme at fordelen med A-mennesker er småbarnstiden. Nå når ungene (i puberteten, alle sammen) sover til kl 1400 hele ferien, skulle jeg gjerne sett at Kjærestens søvnrytme samsvarte mer med min egen.

Da er det jo greit med en sånn som jeg har. Egentlig B men manipulert til A for øyeblikket. Tror han skal være ganske enkel å få tilbake til B når ikke ungene trenger å stå opp tidlig lenger.

Gammel 23-07-08, 23:25   #55
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tante Grønn, her.

Ofte hørt kl.06.00 her i heimen:" I kveld SKAL jeg legge meg tidlig!"
Skjer det? Aldri!

Høres kjent ut ja.

Opprinnelig lagt inn av Stikka74, her.

Den var kjent. Og her sitter jeg enda.

Og jeg ...

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:03.