Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva savner du fra butikkhyllene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-07-08, 00:07   #61
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Sånn pulver i gul og rund papp-emballasje, med lakrisstang oppi.

De har de også på Ultra. Så dem forrige uke.

Gammel 23-07-08, 00:16   #62
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

De har de også på Ultra. Så dem forrige uke.

Var det derjeg kjøpte dem kanskje?

Forøvrig så smakte de ikke like godt som jeg husket! *skuffa*

Gammel 23-07-08, 00:25   #63
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh, jeg synes de var himmelske. Tror de har en annen type på Helgø.

Gammel 23-07-08, 00:43   #64
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått nye smaksløker etter svangerskapet tror jeg!

Åh kom på en ting til jeg savner, taffelchipsen!

Hvorfor slutter de å lage alt som er godt?

Gammel 23-07-08, 01:03   #65
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Taffelchips? Hvordan ser den ut nå igjen? Ikke taffelsticks vel, for den har de jo enda.
Jeg savner de der brune posene med chips med Creamy Paprika! De som finnes med biff og løk (finnes den enda, forresten?). De hadde med creamy paprika en stund, jeg og mannen hadde fullstendig dilla på dem.

Gammel 23-07-08, 01:06   #66
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Taffelchips var de vaffelmønstrede chipsene i gul pose med striper på.
Langt fra taffelsticks..
Jeg skal se om jeg finner bilde noe sted.

Gammel 23-07-08, 01:18   #67
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Ok nå fant jeg ut at merket het idun taffelchips før det ble kims. Og sorten var vaffelmønstret eller noe sånt. Men ikke sjangs om at jeg finner bilde av den, enda det ikke er lenge siden jeg så et slikt bilde.
Estrella har forøvrig en egen chipskolleksjon som heter taffelchips.
*hva man finner ut når man googler*

Gammel 23-07-08, 01:19   #68
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Haha ja jeg googlet også og fant en god del chips-sorter som så gode ut, bla. Estrella Taffelchips med BBQ.

Gammel 23-07-08, 01:26   #69
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Men den vaffelmønstrede finner jeg ikke.
Lurer på om jeg skal skrive mail til kims.

Gammel 23-07-08, 01:40   #70
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av vimjer, her.

Kims potetløv med ost og løk.

Åh, ja. det savner jeg også. Og Kims potetgull med ost og løk. Og salte UFO.

Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 02:04   #71
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Nå fikk jeg full panikk, men finner ingenting på Tines sider som tyder på at vaniljeyoghurten forsvinner ut av hyllene? Er dette inside-info, Irma?
Bortsett fra Soho (som smakte sånn passelig), har jeg aldri hørt om noe annet av det dere savner.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 07:28   #72
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Åh, ja. det savner jeg også. Og Kims potetgull med ost og løk. Og salte UFO.

Har de ikke salte Ufo lenger? Syns ikke det er så lenge siden jeg så dem i butikken jeg, men godt mulig jeg husker feil. Synd i så fall. De var knallgode.

Gammel 23-07-08, 07:38   #73
Maz
Pauset

Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Har de ikke salte Ufo lenger? Syns ikke det er så lenge siden jeg så dem i butikken jeg, men godt mulig jeg husker feil. Synd i så fall. De var knallgode.

Jeg tror det er flere år siden de stoppet Salte Ufo. Spurte nemlig på Nidars fabrikkutsalg. Egentlig like greit at de slutter med fristelsene.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 08:28   #74
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

French Fries med paprikasmak. Bounty med mørk sjokolade. Og definitivt en av disse oransje Toro Wrap-mixene, den som het Indian Tandoori, den var sååå god! Og noen runde hvite peppermyntedrops som de hadde før i tiden, tror det sto en slags tekst på dem også, a la love hearts bortsett fra at disse smakte peppermynte og kom i poser. Nam..!

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 08:28   #75
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Nå fikk jeg full panikk, men finner ingenting på Tines sider som tyder på at vaniljeyoghurten forsvinner ut av hyllene? Er dette inside-info, Irma?

Jeg skrev Vaniljeyoghurt mild og lett. Den har vært borte i mange måneder allerede. Poenget var at den var sukkerredusert og hadde mindre fett, den vanlige vaniljeyoghurten liker jeg ikke. Så da var det slutt på de sunne godisorgiene mine på kveldstid. (Jordbær/frukt med vaniljeyoghurt.)

Gammel 23-07-08, 09:07   #76
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Fra isdisken savner jeg Pommac is, Tom & Jerry is (disse kom i gul og rød, jeg elsket den gule), Hipp, Hei og Hurra-isene (Hipp var gul husker jeg, de to andre var rød og grønn, husker ikke hvem som var hvem) samt Kjempe Yes.

Fra "plukkegodtdisken" savner jeg de store, salte dropsene som var formet som sebraer, hvite på ene siden og sorte på andre.

Det som kanskje er enda kjipere enn at favorittproduktet plutselig forsvinner fra butikkhyllene, er når produktet av en eller annen grunn endrer smak/ konsistens. Kan nevne noen eksempler på ting som ikke smaker like godt som før: Salte bjørner - de var skikkelig gode og salte før, nå er de tamme og knapt salte i det hele tatt, sånne svarte, flate "djevelansikter" - disse var favoritten min tidligere, men de har endret smak og fins ikke gode nå. Det samme med salte smokker, disse smaker heller ikke det samme idag. Ser noen nevner Salmiakki pastiller - disse har jeg smakt i nyere tid (mener jeg kjøpte i Sverige sist), men de er langt fra så gode og salte som de var.

:mimre mimre:

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 09:15   #77
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Flux soda.

Flux Soda!

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ellers tror jeg aldri jeg kommer helt over at den blå Hubba Bubbaen med salt lakris-smak ble borte fra markedet.

Blå Hubba Bubba!

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Kom forresten på vaniljestang og.

Vanlijestang!

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg har ikke lest istråden, men jeg savner Splitt.

Splitt!

Opprinnelig lagt inn av Isbjørnen, her.

Jeg savner Pæreisen

Pæreis!

Ellers så savner jeg Slappa (samme serie som Hobby, men med lakris inni), champagnedrops, den mandelstangen som hadde sjokoladetrekket utenpå mandlene, honning- og sitron-Pastirol, Smørmalt, Isbre, Robin Hood-kjærligheter, Dracula-kjærligheter, rom/rosin-yoghurt og Big-isen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 09:33   #78
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Soho

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 09:42   #79
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg skrev Vaniljeyoghurt mild og lett. Den har vært borte i mange måneder allerede. Poenget var at den var sukkerredusert og hadde mindre fett, den vanlige vaniljeyoghurten liker jeg ikke. Så da var det slutt på de sunne godisorgiene mine på kveldstid. (Jordbær/frukt med vaniljeyoghurt.)

Jeg leste i natt, trøtt men søvnløs, og så ikke ditt innlegg, bare noen andre som kommenterte. Jeg må innrømme at sammenlignet med alternativet (Walters sjokolade) føler jeg meg fremdeles sunn med vanlig yoghurt.
Er Sans Kesam med vaniljesmak et alternativ for deg? Den har riktignok 7,3 % fett som er litt mer enn vanlig yoghurt, men mer proteiner og mindre karbohydrater totalt. Det er 5% tilsatt sukker mot 8% i yoghurten.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-07-08, 10:01   #80
Blåbær
Tankefull

Blåbær sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Savner krokanfromasj.
En pakke med pulver som du blandet ut selv.
Dette var en av mine favorittdesserter som liten.
Stort savn i hele min familie.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.