Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva savner du fra butikkhyllene?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-07-08, 01:31   #161
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Sv: Hva savner du fra butikkhyllene?

Opprinnelig lagt inn av m^3, her.

Peach Canei - finnes det fortsatt?

Opprinnelig lagt inn av Fru Snurp, her.

Finnes både Canei og Peach Canei fremdeles, men håper de har gjemt de godt...

:traumer:

Eller forresten; mente du at du savnet det fra butikkhyllene? Altså ikke på polet? Savner også vin i butikkhyllene...

Gammel 25-07-08, 01:41   #162
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ærlig talt. De fjerner edikkpotetgullet, også kommer de med hvitløkspotetgull!?

Synes de kunne hatt begge deler, men spesielt eddiken ja.
Men nå får jeg jo tak i eddik-potetgull på Ultra og Helgø da, så jeg er fornøyd.

Gammel 25-07-08, 02:15   #163
Slettet bruker
Passiv

Standard

jeg savner forrestten også pæreisen. Og polkagriser. Myke i stor pose.

Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 21:18   #164
Snoka
Nybegynner

Medlem siden: Apr 2008
Snoka har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Søster, her.

Enig. De små boksene rommer jo bare en halv munnfull. :mumse:

Da anbefaler jeg å kjøpe flere esker og tømme innpå

Snoka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 21:26   #165
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

jeg savner forrestten også pæreisen. Og polkagriser. Myke i stor pose.

Når du sa polkagriser, kom jeg til å tenke på de gode, gamle Peppermyntedropsene, de ovale som ble herlig melete.

Gammel 25-07-08, 21:32   #166
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snoka, her.

Da anbefaler jeg å kjøpe flere esker og tømme innpå

Beklager, det er ikke det samme. Elsker følelsen av hånda som grabber så mye den får tak i nedi boksen, og SÅ hive innpå.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-07-08, 23:07   #167
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sitrondrops. Nam!

Gammel 26-07-08, 12:24   #168
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

0,33 l glassflaske med cola!! Iskald.. :sikle:

Er det stoooor forskjell på den og 0,35?
glassflaske-cola smaker himmelsk!!

Gammel 26-07-08, 13:04   #169
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det stemmer, den glemte jeg - fra Toro, ja. Dette er jo veldig ukorrekt å skrive her inne, men denne var en gjenganger på vårt kjøkken. Jeg savner den dypt og inderlig!

Bami Goreng finnes jo fortsatt og i bedre variant fra nederlandske Conimex. De selger det i alle fall på Ultra.

Gammel 26-07-08, 14:18   #170
turi
representert

turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Er det stoooor forskjell på den og 0,35?
glassflaske-cola smaker himmelsk!!

Nei, men den nostalgiske delen av meg liker best det jeg fikk i min lykkelige barndom. Da var det stor stas når vi fikk brus, og selv om det er noe jeg ikke hadde klart idag, blir jeg helt varm i magen når jeg tenker på Cherrycoke(?) og store O`boy bokser i hermetikk som vi kjøpte de få gangen i året vi dro på Svenske-tur.

(Når jeg tenker over det nå, så har jeg blitt innpodet som harry allerede fra barnsben av, jeg kan faktisk ikke noe for det..)

Gammel 26-07-08, 16:30   #171
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Noen som vet hvor de små Riegelsjokoladene har blitt av? Blå og rød, med og uten nøtter. Husker vi brukte å samle flasker i nærområdet da vi var små. For panten kjøpte vi Riegel og Bugg.

Vi også! i tillegg til Shake tyggegummi (salt-lakris) og Funny (rosa) tyggegummi

Gammel 26-07-08, 16:32   #172
Elin

Elin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Ikea har potetgull med dill. Det er jammen ikke mye godt.

Maarud har også med dill. Light-versjon. Og i Sverige har både OLW og Estrella dill-chips

Gammel 26-07-08, 20:46   #173
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Nå har Maarud kommet med hvitløk-potetgull, den er faktisk ganske god. Selv om den kunne smakt litt (MYE) mer hvitløk. Hilsen hvitløkoholikeren Iset.

Å det har jeg ikke sett her. Hvilken butikk har du kjøpt det på?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-07-08, 22:20   #174
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Sånn pulver i gul og rund papp-emballasje, med lakrisstang oppi.

Det så jeg på kinoen her for noen dager siden.

Gammel 26-07-08, 22:47   #175
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fusilli, her.

Det så jeg på kinoen her for noen dager siden.

Ja de har fått inn masse rart der

Gammel 27-07-08, 01:09   #176
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Å det har jeg ikke sett her. Hvilken butikk har du kjøpt det på?

Alle butikker har den her. Den ser sånn ut:

Gammel 27-07-08, 01:18   #177
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiki, her.

Sånn pulver i gul og rund papp-emballasje, med lakrisstang oppi.

Det har de på Deli De Luca!

Gammel 27-07-08, 01:21   #178
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av turi, her.

Fins Lakrisal og Salte bjørner enda?

Ja, men på slutten av 90-tallet ble Salte-bjørner-produsenten (hvem var det som lagde dem da?) oppkjøpt, og så ble de til de der fjase-bjørnene som man får nå om dagen og de smaker ikke litt likt en gang.

Lakrisal tror jeg at jeg har sett i det siste?

Hva skjedde med kroneis med pistasj-smak forresten?

Gammel 27-07-08, 01:49   #179
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Ja, men på slutten av 90-tallet ble Salte-bjørner-produsenten (hvem var det som lagde dem da?) oppkjøpt, og så ble de til de der fjase-bjørnene som man får nå om dagen og de smaker ikke litt likt en gang.

Lakrisal tror jeg at jeg har sett i det siste?

Hva skjedde med kroneis med pistasj-smak forresten?

Kroneis med pistasj-smak kjøpte jeg i hvert fall ei hel eske av en gang i vår. Husker ikke hvilken butikk det var, for vi var på tur da.

Gammel 27-07-08, 02:02   #180
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

ESKE? Husk hvor, ellers!!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:33.