Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Jeg har funnet en vin jeg liker!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-08, 22:17   #1
Sue
Nye muligheter :o)

Sue sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Stort smil

Jeg har funnet en vin jeg liker!

Er ingen vindrikker, synes nemlig ikke at det smaker spesielt godt. Har mang en gang forsøkt å "lære meg å like det" fordi det ser så hyggelig ut. Nå skal jeg ikke skryte på meg en rødvin altså, men en rosévin som heter Cabernet D'anjou. Er jo en veldig lettdrikkende og litt søt vin, men et sted må man begynne, ikke sant?

Sto noen andre roséviner i avisen her om dagen også som jeg tenkte jeg skulle prøve en vakker dag.

Så nå kan mannen og jeg ta et glass vin på fredagskvelden og jeg kan ha med meg vin på venninnekvelder ol jeg også.

Gammel 28-07-08, 01:28   #2
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg har funnet en vin jeg liker!

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 02:00   #3
pucca
Nybegynner

Medlem siden: Jul 2008
pucca har et hav av muligheter foran seg
Standard

Tar med meg det tipset, alltid gøy å prøve noe nytt

pucca er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-08, 08:17   #4
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv har jeg akkurat oppdaget at jeg liker Faustino I.
For de fleste som drikker vin er vel det en av de kjente, men jeg har aldri smakt den før. Jeg er en øl-dame.
Jeg har aldri vært noe glad i vin, så jeg er glad jeg har funnet en som er god. Det ser så koselig ut å sitte med et glass rødvin på sene kvelder.

Gammel 28-07-08, 13:38   #5
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Rosévin er deilig i sommervarmen! Kos deg med den nye vingleden din, kanskje du kan avansere til andre vintyper når du har vent deg til smaken. Du har mye godt i vente!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:33.