|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hva synes du om dette varme været? | |||
| Jeg elsker det! Skulle ønske det alltid var sånn. |
|
57 | 39,58% |
| Jeg liker det godt, sånn innimellom. |
|
40 | 27,78% |
| Joda, finvær er greit, men må det være så varmt? |
|
33 | 22,92% |
| Jeg plages i varmen og vil helst ha kaldere vær. |
|
6 | 4,17% |
| Jeg hater det! |
|
4 | 2,78% |
| Jeg bor i Nord-Norge eller på andre kalde steder og driter i at andre har det varmt. |
|
4 | 2,78% |
| Deltakere: 144. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Påll kåmer. |
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg bor i Nord-Norge og har 29 grader i skyggen. Sånn til åpplysning. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Har svart.
|
|
|
#4 |
|
Ekvilist
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Det har vært noe inni gampeskogen jævlig.
|
|
|
#5 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg tåler ikke varmen! Blir bare sur og slapp.
|
|
|
#6 |
|
Einsam
|
Sv: Re: Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Elsker det! Selv om jeg jobber mye utendørs |
|
|
|
|
|
#7 |
|
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Plages i varmen, og vil helst ha kaldere vær.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Det er bare deilig!
|
|
|
#9 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg blir slapp og grinete i varmen, men ikke søren om jeg syns det er vondt likevel. Jeg gleder meg hele vinteren til at varmen skal komme, og for min del kunne det vært slik hele året.
|
|
|
#10 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Det er helt nydelig med sånt sommervær vi har nå. Men jeg hadde definitivt ikke likt å ha det sånn alltid. Etter en sånn sommer er det deilig når høsten kommer snikende. Det var verre i fjor, da vi hadde høst fra 17. mai til jul.
|
|
|
|
#11 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Elsker det, men alltid hadde nok blitt i meste laget, selv for en durkdreven soltilbeder...
|
|
|
|
#12 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg bor i Nord-Norge og vi har nettopp kommet hjem fra badestranda. Tredje dag på rad vi er der.
|
|
|
#13 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg elsker slikt vær. Kunne gjerne hatt det hele tiden, men med en gråværsdag innimellom sånn at det hadde blitt gjort litt husarbeid.
|
|
|
#15 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg elsker det! Skulle ønske det alltid var sånn. I hvert fall når jeg har ferie.
|
|
|
#16 |
|
kamerat
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Det er bra når jeg har ferie, men kan være ganske ille når jeg må jobbe på et kokhett kontor. Og så bør det ikke vare for lenge, for da blir leiligheten vår så overopphetet at man ikke vet hvor man skal gjøre av seg.
|
|
|
#17 |
|
Gjør så godt som jeg kan.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg plages i varmen og vil helst ha kaldere vær. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg er glad i sol og varme, men ikke så intens varme som har vært i det siste. Da sliter jeg og leter bare etter skygge og noe å kjøle meg ned med. Mann og baby plages også, så her går alt i slow motion for tiden.
|
|
|
#19 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg elsker det, skulle ønske det alltid var sånn (med unntak av tilstrekkelig netter med regn i måneden). Jeg virkelig hater vinter, kulde, snø og is. Fysj!
|
|
|
#20 |
|
Sv: Hva synes du om finværet som har preget landet i det siste?Jeg elsker det!
|
![]() |
|
|