Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du en skriver eller en leser?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-08, 22:26   #101
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Er du en skriver eller en leser?

Jeg leser definitivt mest. Skriver mye mer på andre fora - her er terskelen høyere for meg. Jeg skriver mer i perioder når jeg har tid og føler meg inne i sjargongen, men det skal ikke mye til før jeg faller ut igjen. Nå har jeg i grunnen vært utfalt ganske lenge. Men jeg kommer ikke til å melde meg helt ut - som for mange andre er FP et fabelaktig oppslagsverk for meg. I går bakte jeg f.eks. en Harry Knøl-kake til eldsteguttens bursdag etter at jeg hadde vært så dum og latt ham se på bursdagskaketråden med bilder...

Gammel 01-08-08, 23:35   #102
TGM
drømmende

TGM sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det siste halve året har jeg så og si bare lest her. Det er vanskelig å gi slipp på forumet selv om man ikke har energi til å skrive.

Akkurat nå er det så vanskelig å komme inn i skrivemodus at jeg har ombestemt meg flere ganger før jeg i det hele tatt har skrevet noe nå.
Merkelige greier det der, for det har ikke vært noe problem før.

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 23:44   #103
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Jeg er en leser.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-08, 23:55   #104
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er en lesehest jeg også.

Gammel 02-08-08, 21:55   #105
jannski
Utålmoooodig

jannski sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
jannski er litt kul
Standard

Jeg er en leser, men prøver å skrive litt, og finne "min plass" her inne. Eeeelsker matforumet!

jannski er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:00   #106
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg leser og leser, men ser at jeg nok kommer til å skrive en del når jeg kommer meg litt mer inn i FP. Det er jo virkelig et forum man kan trives med.

Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 00:40   #107
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Begge deler.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 01:58   #108
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Mer skriver enn leser.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 16:12   #109
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av goldnugget, her.

Jeg leser mye og skriver lite.

Samme her.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 16:20   #110
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har ikke lest hele tråden, så aner ikke om den er avsporet eller ikke.

Jeg er en både og. Jeg skriver og leser, usikker på hva jeg gjør mest. De gangene jeg føler for å skrive, gjør jeg som regel det. Men jeg skal innrømme at noen ganger lar jeg vær, enten fordi tema er for sensitivt for den eller de jeg vil sitere, eller fordi jeg vet at jeg må følge opp diskusjonen hvis jeg skriver det jeg har tenkt til, og det er ikke sikkert tiden strekker til.

Gammel 03-08-08, 17:15   #111
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

har jeg lest hele tråden. Så dere er lesere hele gjengen, altså? Hvem har så skrevet de over 1.084.503 innleggene FP kan skryte på seg?

Gammel 03-08-08, 18:44   #112
kris
kross

kris sin avatar

Hvor: Bergen
kris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smartkris imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern

Hvem har så skrevet de over 1.084.503 innleggene FP kan skryte på seg?

Det må være disse automatiserte posteprogrammene som flere her visstnok er utstyrt med.

Jeg heter kris, og jeg er en leser.

Jeg er også en av dem som diltet etter over fra Modne på NM - som var det eneste stedet jeg tittet innom på NM av og til etter at jeg egentlig hadde sluttet å bruke det forumet. Jeg setter umåtelig pris på den fine balansen mellom kunnskap, ironi, vidd og alvor (og mye mer ...) som er her inne. Jeg har lært mye og blitt tvunget til å reflektere rundt mange temaer som jeg nok aldri hadde kommet til å skjenke en tanke hvis det ikke var for dere.

kris er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 18:57   #113
Blush
Aktiv

Blush sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blush er litt kul
Standard

Definitivt en leser. Bryter en vane nå - pleier ikke å svare når mange (noen ) før har skrevet det jeg har på hjertet.

Gammel 03-08-08, 19:43   #114
Maxine
Einsam

Maxine sin avatar

Hvor: Heme ve Mjøsa
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Begge deler, tror jeg. I denne tråden ble jeg en skriver, for jeg orket ikke lese alle svarene.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 20:33   #115
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Leser nok mer enn jeg skriver, men skriver noe. Føler ofte på at mye glupt blir svart i trådene, og det jeg kunne ha sagt eller ment i tråden vil være dårlige kopier og oppgulp, og da ser jeg ikke noe poeng i å svare.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:47.