Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hva gjør jeg?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-08, 17:05   #1
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hva gjør jeg?

Jeg rydder vårt kombinerte bibliotek og tv-rom. Lillebror skal få eget rom og da må kontoret flyttes opp og inn på biblioteket. Dermed må en hel del bøker ut. Noen skal bare pakkes vekk og settes på loftet, og noen av bøkene kommer jeg nok til å annonnsere for salg et eller annet sted, men mye av det tror jeg blir litt for sært for mange. Jeg har bl.a en haug med lyrikk.

Hva skal jeg gjøre med de? Loppemarked? Fretex? Jeg har hørt at Fretex makulerer bøker og at loppemarkeder kaster bøker, så det frister ikek så veldig. Jeg tror ikke antivariatet her i byen tar i mot heller. De har liksom sin greie de har spesialisert seg på og holder seg til det.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-08, 17:05   #2
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør jeg?

Kan noen flytte dette til Toffens litteraturforum for meg? Jeg feilpostet.

Gammel 03-08-08, 17:20   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det vi har gjort et par ganger er å legge et innlegg på NM/FP med at bøker gis bort (med liste over hvilke det gjelder), men at man må ta alle og ikke får plukke ut bare dem man vil ha, og så har noen kommet og hentet hele haugen.

Gammel 03-08-08, 23:09   #4
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Kanskje det hadde vært noe ja...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:24.