|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Multitaskingmaniac
|
Hva slags ulltøy?Det nærmer seg barnehagestart for luringen og jeg må kjøpe inn div klær. Hva slags ulltøy kjøper dere? Det vil jo bli vasket vesentlig mer enn det jeg brukte når han var baby, hvilket merke har best kvalitet?
|
|
|
#2 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Hva slags ulltøy?Jeg har kjøpt (nuvel, mora mi har kjøpt ...) Janusull til poden, det har holdt fint. Og strømpisene fra H&M har holdt greit gjennom vinteren, men går nok ikke videre i arv.
|
|
|
#3 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Hva slags ulltøy?Ikke kjøp mange bomullsstrømpebukser om han tåler ull. Kjøp ull - og etterhvert som han begynner å bli våt på beina er det praktisk med longs og ullsokker. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags ulltøy?Bomullsstrømpebuksene til reflex er mye bedre enn hm, de har faktisk gått i arv her. Vi er fornøyd med janusull. Og tom og trine, fordi gutten vår er varm av seg, og det er det tynneste ullundertøyet.
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva slags ulltøy?Janus.
|
|
|
#7 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags ulltøy?
Hvor er det?
|
|
|
#8 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags ulltøy?Heildressen frå janus var lille A sitt yngdlingsplagg i heile fjor. Han gjekk med den frå han stod opp om morgonen til han gjekk i seng om kvelden. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Hva slags ulltøy?Jeg liker godt ullstrømpisene (og de i bomull) fra Safa. Fåes kjøpt på SparKjøp.
|
|
|
#10 |
|
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags ulltøy?Safa sine ullstrømpiser er uovertrufne |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: Hva slags ulltøy?Jeg er veldig glad i Tom&Trine og Janus. Heldresser er veldig praktisk. Og alt uten fot, så de kan bytte våte sokker. Ullfrotte-sokker har jeg mange av.
|
|
|
#12 |
|
Multividunder
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() |
Sv: Hva slags ulltøy?Janus og Nøstebarn bruker vi.
|
|
|
#13 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags ulltøy?Janus og Tom & Trine (Sparkjøp) er bra og har overlevd MANGE runder i vaskemaskinen her. Janus sine strømpebukser i ull/bomullsblanding blir fort nuppete. Ville heller kanskje gått for stillongs og ullsokker etterhvert. Av bomullsstrømpis har vi god erfaring med LaMote sine (fås på de fleste dagligvarebutikker) |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Vaklende
|
Dette kan jeg bare understreke. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva slags ulltøy?Jeg har stort sett kjøpt Joha ulltøy til LilleVenn. Ullfleece, samt ull/silke gensere fra Nøstebarn. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Sv: Hva slags ulltøy?Det går mye i Janus her også, men de tynne stillongsene til lillebror har det gått hull på, alle som en. Det skal sies at han har brukt dem masse, men jeg kommer heretter til å kjøpe den litt tykkere modellen.
|
|
|
#19 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags ulltøy?Vi har lett blanding, og jeg er i grunnen fornøyd med det meste. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Har fått viljen sin
|
Alle ulllongsene til storebror hadde x antall hull på knærne x antall ganger i fjorårets sesong. Sånn blir det kanskje når de leker på gulvet hele dagen. Jeg lærte meg i allefall kjapt å bruke en stoppesopp. |
|
|
|
![]() |
|
|