Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pupp i hånd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Din puppestørrelse
A 18 9,28%
B 35 18,04%
C 38 19,59%
D 32 16,49%
DD 13 6,70%
E 22 11,34%
F og større 36 18,56%
Deltakere: 194. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-08, 01:04   #41
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pupp i hånd

Jeg har alltid brukt str 80b, men etter jeg så i et program, at maaaange kvinner bruker for stort rundt ryggen og for liten cup, havnet jeg i kategorien 75 c/d.
å de passer perfekt i makens hånd

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 01:05   #42
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Mine har ikke passet i en hånd på en del år. Muligens hadde 3-4 hender greid seg. Bruker 75I.

Gammel 08-08-08, 01:06   #43
Alexa
Nå da?

Alexa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 5
Alexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populærAlexa er populær
Standard

Aldri hørt det, nei.

Har nå H-cup (i følge ekspert), men bruker alt fra D til F (fy på meg, skal komme meg til FP-anbefalt undertøysbutikk sporenstreks).
Mener jeg var noe slikt som E til F -cup i "flørtedagene", men kan aldri huske en slik kommentar.

Ut ifra hva dere sier her er det jo sjarmerende av gutta at de tilpasser seg situasjonen.

Gammel 08-08-08, 01:44   #44
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

E. Passer fint i hånden til han som får lov til å ta på.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 01:58   #45
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I hendene, that is ... Nytter ikke med bare én hånd her.

Gammel 08-08-08, 08:24   #46
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Menn liker best de puppene de får lov til å ta på.

Det tror jeg oppsummerer det greit i grunnen. Jeg har også fått kommentaren om å passe akkurat for øvrig.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 09:36   #47
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og forresten tror jeg det er mye bedre med en pupp i hånden, enn 10 på taket.

Gammel 08-08-08, 09:42   #48
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mine pupper passer finfint i hendene til min mann.
Nå tror jeg riktig nok aldri at han har sagt noe om det, men jeg har hørt det før ja. Det er jo ikke akkurat som om han var den første som hverken så eller tok på dem.

Gammel 08-08-08, 09:55   #49
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Skulle mine jur passet i hendene til en mann, så måtte det i så fall vært Hagrid. Har G/H-cup.

:ser for seg hagrid som tafser på stakkars Ms. Lee:

Har aldri fått akkurat dette komplimentet - og ante ikke at det var et så utbredt et!
Har G-cup og puppene passer fint i mannens hånd.

Gammel 08-08-08, 10:21   #50
Mandino
inn i dimman

Mandino sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Mandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smartMandino imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Er ikke dobbel D større enn E-Cup?

Uansett, joda har fått høre det en gang i mine yngre dager da puppene struttet og jeg brukte C-cup (i dag varierer det fra D til E).

Da jeg var 20, var det en som hadde spurt venninna mi og jeg hadde silikon fordi jeg hadde så perfekte pupper. Var det et kompliment eller, kjente jeg ble småkvalm av han.

Mamma til to skjønne jenter.
Mandino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 10:45   #51
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandino, her.

Er ikke dobbel D større enn E-Cup?

Nei. De påstås av butikkansatte å skulle være like, men det er gjerne Lindexansatte på 18 år med A-cup som sier sånt. E er større enn dobbel-D.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 10:58   #52
bloma
Aktiv

bloma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
bloma er litt kul
Standard

Jeg er en liten A.
Alt for lite pupp til å få plass i en hånd...

Gammel 08-08-08, 11:10   #53
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det bekrefter det jeg alltid har sagt når det blir snakk om "hva menn liker" når det gjelder pupper: Store, små, spretne, duvende, whatever:

Helt enig.

Jeg har A til B cup, sånn ca. Er ganske fornøyd, puppene henger ikke etter tre unger, de er ganske fine, egentlig

Drømte tidligere om større pupper, men det har jeg slått fra meg. Tror jeg.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 11:11   #54
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den har jaggu til og med jeg hørt, og fniste godt av urimeligheten, men ble sjarmert allikevel. :enkel:

Jeg har oppgradert helt på egen hånd til en B-cup, HM-style.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 11:15   #55
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Er det egentlig en pen måte å si at man har små pupper på?

Nei, det en måte å snakke på som sikrer at man får ta på dem senere også

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Min foreløpige tolkning av dette er: Enten er det enorm variasjon i størrelsen på menns hender eller så har man blitt utsatt for en landsomfattende mannekonspirasjon.

Jepp, på samme måte som vi jenter har lært at vi aldri skal si "oi, så liten den er"

Det bekrefter det jeg alltid har sagt når det blir snakk om "hva menn liker" når det gjelder pupper: Store, små, spretne, duvende, whatever:

Menn liker pupper. Punktum.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Og forresten tror jeg det er mye bedre med en pupp i hånden, enn 10 på taket.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 11:18   #56
bina
Ustabil

Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

"Passer i hånda" er jo verdens eldste triks for at gutta skal få lov til å ta deg på puppen.

Og neste steg er at de har noe annet som passer perfekt et HELT annet sted.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 11:21   #57
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

"Passer i hånda" er jo verdens eldste triks for at gutta skal få lov til å ta deg på puppen.

Og neste steg er at de har noe annet som passer perfekt et HELT annet sted.

Ja, nemlig! Og derfra går veien rakt til NM og FP før du vet ordet av det

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 11:27   #58
bina
Ustabil

Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Ja, nemlig! Og derfra går veien rakt til NM og FP før du vet ordet av det

Jepp!

Av og til er jeg kjempeglad for at jeg er ferdig med tenårene og ikke minst famlende tenåringsgutter!

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 12:10   #59
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Pupp i hånd

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 12:59   #60
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har DD. Så litt lange fingre gjør susen.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.