|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Multitaskingmaniac
|
BæretøyJeg har to MTer som jeg har brukt mye til storebror. Men når den nye babyen kommer har jeg lyst til å prøve noe annet også. Satser på at det blir mer bæring av den nyfødte siden storebror også vil kreve en del. Barnehagen ligger 150 meter fra blokka, så da er det greit å med et barn i sjal og en i vogna. Har lurt litt på elastisk sjal, men det ser litt komplisert ut. Eller er det bare en treningsak? Hva passer egentlig best til nyfødt?
|
|
|
#2 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bæretøy.Elastisk sjal er superenkelt etter du har sett denne videoen: (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#3 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Bæretøy.MobyWrap har jeg alltid foretrukket til nyfødte og små, like enkelt som den nydelige videoen over her (knyttes likt).
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: BæretøyJeg har brukt mobywrapen en del. Jeg klarer helt fint å bære knerten i den til barnehagen og tilbake (det er 800 meter hver vei). Jeg er ikke sterk. Knerten har aldri villet sove i den, men jeg skjønner at dette er noe mange barn gjør med stor glede. Den er ikke så vanskelig å få på seg, men den krever at det er rent på gulvet der du står når den skal knyte den på deg.
|
|
|
|
#5 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BæretøyJeg har et elastisk sjal. Du kan jo se om det er noe for deg.
|
|
|
#6 |
|
Multitaskingmaniac
|
Sv: BæretøyJeg vet ikke, men jeg ser for meg at feks en lommslynge er lettere? Ikke så langt som et sjal, blir vel bare å henge den på og putte barnet oppi..
|
|
|
#7 |
|
trøtt
|
Sv: BæretøyJeg synes sjal er enklere enn slynge faktisk. Elastisk sjal ser komplisert ut, men er det ikke. Vevd sjal krever litt mer, men det går fort å lære det også. Jeg bærer i sjal og mt.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BæretøyEt eller annet elastisk sjal - uten tvil! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: BæretøyElastisk sjal Mie, det er det du vil ha |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Dec 2006
![]() |
Sv: BæretøyElastisk sjal er veldig enkelt og veldig behagelig. Jeg ville valgt det til nyfødt. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BæretøyElastisk sjal liker jeg godt til bæring når det skal gå en stund. Jeg likte ikke Moby Wrapen, den var altfor tykk i stoffet, men jeg er veldig glad i en type som heter Gypsy Mama Baby Bali Stretch. Ikke mindre nei.
|
![]() |
|
|