|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
seru
|
Strikkeanbefalinger til vinteren?Jeg vurderer å fri til svigermor for å strikke noe varmt til jentene til vinteren, men vet ikke helt hva/hvilken modell. Noen som har et godt tips - gjerne med bilde? Gjerne også link til bilder på nett. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() |
Sv: Strikkeanbefalinger til vinteren?Hva er du ute etter? Heldresser, vanlige ullbukser og genser til å bruke under dress eller litt stiligere ullklær? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikkeanbefalinger til vinteren?
übertradde?
|
|
|
#6 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Strikkeanbefalinger til vinteren?Navia har mye fint, bl.a dette |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikkeanbefalinger til vinteren?Den hvite kjolen var lekker, men jeg håper det ikke er sand og søle hun har i det spannet...
|
|
|
#8 |
|
Aktiv
![]() ![]() |
Sv: Strikkeanbefalinger til vinteren?Jeg liker veldig godt strikkede kjoler uten armer til de to minste jentene mine, det brukte de mye forrige vinter. Kjøpt tynt ullundertøy og hjemmestrikket kjole eller skjørt over. Passe fint og mykt og godt å ha på |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Strikkeanbefalinger til vinteren?Nøstebarn har jo masse fint, godt garn og ting som er elsket her i huset.
|
|
|
#11 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strikkeanbefalinger til vinteren?Åh den ribbestrikka buksen har jeg siklet på mange ganger før. Har bedt svigermor veeeldig pent om en genser med bukse til i oransje, rosa og røde farger, men det er noen måneder siden, så jeg krysser fingrene veldig for at hun fremdeles husker det og får strikkekløe...
|
|
![]() |
|
|