|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Galskap?Jeg ser på senger for tiden, og denne var lekker. Men jeg synes den var kjempedyr. Pass på at madrass og puter følger med, det var jo egentlig det som gjorde denne senga fin synes jeg. Men det ser ut som en praktisk, passe høy og god seng.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Galskap?Jeg synes finishen var fin også. Den malte og det myke over sengen, liksom. Jentungen var jo helt henrykt over den, spes. med rosa gardiner under!
|
|
|
#5 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Galskap?Nei, ikke galskap. Trenger hun senga og den er praktisk for dere, så go for it! Men jeg har også sett på senga og mener at teppene og alt det der kom utenom?
|
|
|
#6 |
|
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Galskap?Senga var fin den. Og har du lyst har du lov! Men, jeg ville tenkt meg godt om, for når ungene blir litt større har jeg inntrykk av at det ikke er like stas med køysenger/høye senger som før.
|
|
|
#7 |
|
Glamorøs
|
Sv: Galskap?Tja. Jeg ville nok ikke gjort det. Det finnes haugevis av like praktiske senger, som enten likner eller man kan male selv, og gudene vet at jeg har nok av annet jeg mye heller kan bruke pengene på.
|
|
|
#8 |
|
ctrl+z
|
Sv: Galskap?Jeg synes ikke 5000 kr var veldig avskrekkende, Stompa-sengene koster mye mer.
|
|
|
#9 |
|
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Galskap?Jeg hadde ikke gjort det. Synes det hørtes mye ut. Men dersom du har pengene til det og ønsker å prioritere er det vel ingen som kan si det er galskap!
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Galskap?Jeg synes ikke prisen var SÅ ille. Men hvor lenge vil hun synes denne er kul? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
nygift
|
Sv: Galskap?Har du penger til det, så kjøp.
|
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Galskap?Det kommer vel an på hvor god økonomi man har vel? Jeg hadde ikke tatt meg råd til det, men så lever vi på EN inntekt, selv om den ikke er så liten. Men hadde vi hatt bedre råd kunne jeg nok funnet på det. Jeg synes det blir teit når man bruker flere tusen på ei seng, en vogn whatever, og da må kutte ned på andre viktigere ting fordi man egentlig ikke har råd. Men HAR man god råd så ser jeg ikke problemet.
|
|
|
#14 |
|
Bedreviter
|
Sv: Galskap?Hvor høy er den? Hvis hun skal leke under den, så bør den helst være ganske høy, og denne ser lavere ut enn jeg ville ha ønsket om jeg skulle hatt en seng til det formålet. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Galskap?Har du råd så hvorfor ikke. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Galskap?Hadde jeg hatt 5000,- til "overs" så hadde jeg virkelig gått for den flotte sengen ja. GOD plass under og søt seng =)
|
|
|
#18 |
|
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Galskap?Ja, det er galskap! Men visst var den fiiiin!
|
|
|
|
#19 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Galskap?Jeg synes at det er galskap fordi jeg vet at når ungene blir litt eldre vil de helst ha sofasenger. I alle fall mine. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Galskap?Smallworld er vel uten bunn og madrass?
|
![]() |
|
|