|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvordan ser din laminerte liste ut?Keanu Reeves tror jeg er på toppen av min liste. Også må jeg ha med Jack White. Jeg har tidligere pleid å ha med Johnny Depp, men egentlig syns jeg har er for liten og tynn. Lurer på om Johnny Knoxville også må med. Og Kristopher Schau.
![]() |
#42 |
lykkelig
|
![]() Sv: Hvordan ser din laminerte liste ut?Ahhhhh, laminert liste tråd Sist redigert av Knerten : 15-08-08 kl 15:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Hvordan ser din laminerte liste ut?Keanu Reeves og Johnny Depp er helt klart på min liste.
![]() |
#45 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hvordan ser din laminerte liste ut?Å,ja, Orlando Bloom må med. Og Bono.
![]() |
![]() |
#46 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan ser din laminerte liste ut?Jeg er ikke helt klar for å laminere ennå, men en foreløpig liste er som følger:
![]() |
![]() |
#51 |
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan ser din laminerte liste ut?
Bøtt åff kårs!
![]() |
![]() |
#57 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hvordan ser din laminerte liste ut?Bono (han trenger bare snakke pittelitt med god irsk-engelsk. :sklir av sofaen: )
![]() |
|
|