Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Jeg har arvet et hamax-sete, hvordan montere?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 22:40   #1
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg har arvet et hamax-sete, hvordan montere?

Det følger ikke med noen bruksanvisning, ei heller noen festebrakett, og jeg vet ikke hva det heter. Er det noe håp da?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:46   #2
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg har arvet et hamax-sete, hvordan montere?

Du går på sportsbutikken og kjøper festebrakett. Da er det håp.

Gammel 11-08-08, 22:47   #3
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Alle må ha det? Og det får man kjøpt? Og da skjønner man hva man skal gjøre med den?

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 22:48   #4
Left
Passiv

Standard

Du får kjøpt festebrakett i sportsbutikker ja - så det er håp.
Du ser hvordan den skal skrus på ramma på sykkelen. På den er det to hull, hvor bøylene på sykkelsetet skal stikkes nedi.

Svar med sitat
Gammel 11-08-08, 23:12   #5
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det et sånnt gammelt som skal festes på bagasjebrett, eller er det så nytt at det kan både brukes på bagasjebrett og direkte på rammen?
Om det er slikt til å feste på rammen, så drar du på sportsbutikken og kjøper nytt feste.
Hvis det er slikt til å feste på bagasjebrettet, så aner jeg ikke. Jeg vet at vårt kan monteres på begge måter, men vi bruker bare ramme-festet.

Gammel 11-08-08, 23:13   #6
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ser det noenlunde slikt ut ? De to første er Hamax, hhv Kiss og Siesta:

Gammel 11-08-08, 23:14   #7
Arran
Under cover

Arran sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
Arran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smartArran imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ta med sykkel og sete til sportsbutikken og overlat problemet til dem

*hjelpsom*

Gammel 11-08-08, 23:15   #8
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Både Kiss, Siesta og Sleepy (alle fra Hamax) bruker akkurat samme festet.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:41.