|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har noen en god kake som det skal være bringebær i?Jeg er i bakemodus og holder på å fylle opp mammas fryser med bakevarer siden hun er rimelig skral for tiden og ikke klarer å bake stort selv. Jeg har en kurv med ferske bringebær og tenker at det ville sikkert være godt i en eller annen kake, men det eneste jeg finner oppskrift på er smuldrepai, muffins eller krem/moussekaker. Jeg må ha noe som kan fryses og som mamma ikke trenger å gjøre annet med enn å ta opp av fryseren, tine og servere.
|
|
|
#2 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Har noen en god kake som det skal være bringebær i?Hvis man vil gjøre det helt enkelt kan man jo bare lage en lys kakedeig og blande bærene i den (som eplekake, liksom). Eller bringebærmuffins? Monsoon hadde jo ei oppskrift som så god ut.
|
|
|
#3 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen en god kake som det skal være bringebær i?Fant denne. Har ikke prøvd den selv, men den kan iallfall fryses.
|
|
|
|
#4 |
|
intro
|
Sv: Har noen en god kake som det skal være bringebær i?Så snill du er! Jeg synes bringebær gjør seg veldig godt i (eller til) sjokoladekake i ulike former, men oppskrift har jeg dessverre ikke.
|
|
|
|
#5 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har noen en god kake som det skal være bringebær i?Dette er kanskje ikke det du er ute etter, men siden den er helt orgasmisk må jeg bare legge den ut:
|
![]() |
|
|