|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang. olympisk hestesport, et spørsmål
Med fly.
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Ang. olympisk hestesport, et spørsmålFly var det ikke-fjasete svaret. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Ang. olympisk hestesport, et spørsmålHestetransportfly høres logisk ut ja, men høres temmelig plasskrevende og kostbart ut. Hvor mange hester er det plass til i et fly tro? De har da litt behov for plass på en såpass lang reise. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
De har jo ikke akkurat mengder med kvadratmeter å boltre seg på til hverdags heller, egentlig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
fri
|
![]() Sv: Ang. olympisk hestesport, et spørsmålIkke alle sportsgrener som er like billige, nei. Det var en grunn til at mannen min valgte løping som gren i sin ungdom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Velger å ignorere idioter
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Der jeg er så heldig å slippe morgen sol
![]() |
Hester fraktes med "transport/frakt"fly over lengre distanser, finnes egne "bokser" til hester, men f.eks innen skandinavia og nordre del av Europa er det som regel "lastebil" ,fra norge da hehe
![]() |
#11 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ang. olympisk hestesport, et spørsmålDe demonterer vel beina på hestene og legger de i bagasjerommet mens hestekroppen sitter og godter seg meg vin og kvins inne i flyet. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|