Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Setter du på ei krone til på parkeringsautomaten?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Se resultatene: legger du på ei krone til?
JA, alltid 34 53,13%
NEI, aldri 14 21,88%
av og til (hvis jeg har ei krone til) 4 6,25%
aldri tenkt over det 11 17,19%
dustepoll.... 1 1,56%
Deltakere: 64. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-08-08, 01:11   #21
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Setter du på ei krone til på parkeringsautomaten?

Jeg vet ikke, er så sjeldent jeg parkerer ved parkeringsautomater og har ikke vært borte i den problemstillingen før.
Finnes ingen automater i vår kommune, ei heller i de to nabokommunene bortsett fra i den ene kommunen som også er en by, har de automater ved et kjøpesenter, men de 2 første timene parkerer en gratis.

Gammel 12-08-08, 12:23   #22
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kunne funnet på å la det være slik. Hva er sjansen for å få bot på et minutt da? Men hadde jeg hatt en krone til så hadde jo puttet den på.

Men har opplevd å være tom for småpenger og gamlet på at det har holdt, da gjerne vært snakk om 2-3 min.

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 12:41   #23
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg drar nesten alltid kortet. Om man drar kortet både når man kommer og når man drar betaler man alltid akkurat hva det koster. Hvis du beregner at du skal stå der i to timer og du bruker kortere tid kan du bare dra kortet igjen før du drar, og så slipper du å betale for den ekstra tiden. Smart.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 15:36   #24
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det gjør jeg. Den krona koster meg så lite. I hvert fall sett i betrakning til alle mine bekymringer for om jeg kanskje får bot. Å slippe bekymringene er verdt en krone.

Gammel 12-08-08, 16:53   #25
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

Parkeringsfirmaet her i byen er så forbanna parkeringsbot-happy at det er til å spy av. Jeg hadde glatt ventet 1 minutt for å snyte dem for den ene kronen til parkometeret.

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-08, 19:45   #26
lowrider
Velger å ignorere idioter

lowrider sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Der jeg er så heldig å slippe morgen sol
lowrider bør skjerpe seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trolljenta25, her.

Parkeringsfirmaet her i byen er så forbanna parkeringsbot-happy at det er til å spy av. Jeg hadde glatt ventet 1 minutt for å snyte dem for den ene kronen til parkometeret.

Samma her, pakeringsaktene er noen bøtekåte jævler, så jeg venter heller 1. min. enn å gi de den tilfredstillelsen av å gi meg park.bot. Og hva er et minutt i dag, sååå travelt har vi det vel ikke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:01.